רפואת הצמחים נחשבת לרפואה העתיקה בעולם. עדויות רבות של תרבויות מרחבי העולם, ומתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, מתארות את סגולות צמחי המרפא, בהן עדויות מסין, מהודו, ממצרים, מיוון, מרומא ועוד. כמו כן בכתביו של הרמב"ם מהמאה ה-12 מצוין מגוון רב של צמחים המסייעים לבעיות רפואיות שונות. יותר ויותר חברות תרופות בוחנות כיום את צמחי המרפא ועורכות מחקרים כדי להבין את מנגנוני הפעולה של הצמחים ולהשתמש בהם בייצור תרופות חדשות.

כלים
סדרת מנטה קליניק לחורףסדרת מנטה קליניק לחורף (צילום:מנטה קליניק)
סדרת מנטה קליניק לחורףסדרת מנטה קליניק לחורף (צילום:מנטה קליניק)

ייחודם של צמחי המרפא, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך, הוא בהשפעתם המאזנת על גוף האדם. הצמחים תומכים במערכות הגוף ומעודדים אותן להשתתף באופן פעיל בתהליך הריפוי הטבעי שלו.

מותג תוספי התזונה "מנטה קליניק" מציע לקראת החורף סדרת תכשירים המכילה שילובים מיוחדים של תמציות צמחים המוכרים ברפואה הטבעית בסגולותיהם לחיזוק המערכת החיסונית ובהתמודדות עם מחלות החורף.

סדרת המוצרים כוללת:

סון איט – SUN-IT: מכיל שילוב ייחודי של תמציות צמחים בעלי השפעה לחיזוק המערכת החיסונית. בין המרכיבים בתכשיר: סמבוק שחור, אכיניציאה, פקעות ורדים, פרופוליס, אסטרגלוס, סרפד, אספסת ועוד.

לוטוס פלוס – LOTUS PLUS: מכיל שילוב של צמחים התורמים לתפקוד תקין של מערכת הנשימה. במרכיבי הפורמולה סוגי צמחים אנטי מיקרוביאליים, נוגדי דלקת, נוגדי אלרגיה ומפחיתי גודש, המסייעים לייבוש הנזלת כתוצאה מהצטננות ומאלרגיה, ולחיזוק המערכת החיסונית. בין הצמחים בפורמולה: יופרזיה, פרחי סמבוק, אכיניציאה, לוטוס, מור, קלנדולה, לחך איזמלני, חוטמית רפואית ועוד.

שול איט – SHOL-IT: מכיל שילוב של תמציות צמחים בעלי השפעה מכייחת ומכווצת, המסייעות להקלה בשיעול ולהמרצת מערכת החיסון. בין הצמחים בפורמולה: קורנית, מרווה רפואית, פרחי בוצין, טללית עגולת עלים, לחך איזמלני, טיון השמש ופקעות וורדים.

 התכשירים כשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחירים לצרכן: סון-איט: 98 ש"ח (בקבוק סירופ של 500 מ"ל), לוטוס פלוס -  77 ש"ח  (בקבוק תמצית - 50 מ"ל), שול איט: 59 ₪ (בקבוק סירופ של 200 מ"ל).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.