זקוקים למדפסת ביתית וממש לא יודעים במה לבחור? אתם רוצים מדפסת טובה שאינה זוללת דיו? אתם מוכנים לשלם הרבה בתנאי שהמדפסת תהיה מהירה ואיכותית? איך תבחרו במדפסת הכי טובה ומתאימה עבורכם ובכלל, איך בוחרים מדפסת מתאימה לבית?

כלים
מדפסת לייזר
מדפסת לייזר

מדפסות לבית – איך בוחרים?

כאשר אנחנו באים לבחור מדפסת לבית עלינו לקחת בחשבון את הנתונים האישיים שלנו ולהגדיר לעצמנו מהם למעשה הציפיות שלנו מהמדפסת. לכל אחד צרכים משלו ובכל בית השימוש במדפסת הוא שונה. בית שממנו מתנהל משרד קטן יצרוך כמובן מדפסת איכותית ומהירה יותר מאשר בית רגיל אשר בו מדפיסים דף או שניים לשבוע. חשוב גם להתייחס להבדלים שהמדפסות מציעות מבחינת שילוב של פקס וסורק באותו מכשיר. יש כאלה שייהנו מאוד מהיתרון שבמדפסת המשולבת ויש כאלה שאלו יהיו עבורם מיותרים לגמרי. ישנן המדפסות המציעות חיבור אלחוטי למחשב – עובדה שעשויה לתרום רבות לאלו שמעוניינים ליהנות מהמדפסת עבור מספר מחשבים הנמצאים ברחבי הבית וחשוב להתייחס גם לנתון הזה.

מדפסת לייזר משוכללת - למי זה מתאים?

יש כאלה שיבחרו במדפסת לייזר משוכללת גם כאשר מדובר בשימוש ביתי. אנשים העושים שימוש תדיר במדפסת וזקוקים למדפסת מהירה ואיכותית, מדפסת מקצועית שתעשה עבורם עבודה טובה – ייהנו מאוד מהמדפסת הזו. אז נכון שהמדפסת הזו תעלה די הרבה בקנייה הראשונית שלה אך במבחן הזמן מדובר בסוס עבודה של ממש שלא ידרוש הרבה. ראשי הדיו של המדפסת יצליחו להחזיק מעמד הרבה זמן וניתן יהיה להדפיס מאות ואלפי דפים במהירות רבה ללא הפסקה.

מדפסת דיו – למי זה מתאים?

בדרך כלל אנחנו מוצאים את מדפסות הדיו בשימוש הביתי. המדפסות הללו מתאימות פחות או יותר לכל הצרכים הביתיים. אלו מדפסות לא גדולות מידי וניתן למצוא עבורם פינה נוחה ונגישה. המדפסות הללו גם לא יקרות כל כך וגם התחזוקה שלהם די זולה. הדיו אותו יש לחדש מפעם לפעם לא חייב להוות הוצאה יקרה מידי במיוחד אם בוחרים במדפסת שאינה 'מתעקשת' על דיו מקורי. ישנם הרבה מאוד מדפסות איכותיות אשר אותן ניתן להזין בדיו חילופי כך שהתחזוקה של המדפסת לא תהיה יקרה מידי.

בכל מקרה מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע ולקבל את חוות דעתם בעת הבחירה במדפסת הביתית - כדי שהבחירה אכן תהיה מוצלחת ותענה על כל הדרישות שלנו.

הגדרנו. מה הלאה?

אחרי שאנחנו יודעים מהם הצרכים שלנו, הגיע הזמן לצאת לדרך. עלינו לראות את המדפסות הקיימות כיום בשוק ולהתרשם מכל אחת מהן, הן מבחינת המחיר, הן מבחינת העיצובים שלהן, הגודל הפיסי שכל אחת מהן תופסת וכמובן מבחינת הביצועים של המדפסות הללו.

בדרך כלל נוכל להיעזר בצוות הנמצא בחנות. גם אם נבחר ברכישה מקוונת נוכל לקבל ייעוץ מנציג החנות שעומד הכן לשרת אותנו באמצעות הצ'אט גם אם בחרנו לקנות ישירות מהאתר.