אין שום סיכוי שבעולם, שתוציאו את מקרן השקופיות מהבוידעם, ותשבו עם בני המשפחה כדי לצפות בשקופיות שלכם, אל אחיכם ושל הוריכם מגיל הילדות, וגם אם יש סיכוי כזה, כנראה שהמקרן כבר לא כל כך עובד, אם בכלל עוד יש לכם מקרן כזה.

כלים
סריקת שקופיות
סריקת שקופיות

 

האם זה אומר שכל זיכרונות הילדות שלכם הלכו לאיבוד? האם זה אומר שכל אותן שקופיות שארזתם בתוך ניילון עטוף בנייר עיתון כדי להגן עליהן מאבק, הלכו לאיבוד? ובכן, ממש לא. כל עוד השקופיות שלכם קיימות, אתם יכולים לצפות בהן, ובאמצעות שירות סריקת שקופיות, תוכלו לעשות את זה גם באמצעות המחשב, הטלפון הנייד או מסך הטלוויזיה בבית.

תהליך מהיר בעל מרכיב ידני מקצועי

בתהליך של סריקת שקופיות שעושים בחברת זיכרון צילומי, שדומה מאוד לתהליך סריקת נגטיבים, מבוצעת תחילה הפרדה בין השקופית ובין מסגרת הפלסטיק שבתוכה היא נתונה. לאחר מכן, מעבירים את השקופית תהליך של ניקוי באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים ובטכניקה שמאפשרת שימור של השקופית בצורה מיטבית, מבלי לשרוט אותה ולבטח מבלי לקרוע אותה. או אז, מגיעה השקופית אל שלב הסריקה, מוכנסת אל מכונה מיוחדת המבצעת סריקה של השקופית ברזולוציה מקסימלית, וממירה אותה לקובץ דיגיטלי אותו ניתן לצרוב על דיסק או לשמור על זכרון נייד.

כל השקופיות והנגטיבים על גבי זכרון נייד אחד

זה לא משנה כמה שקופיות יש לכם, מכונות הסריקה עובדות במהירות אדירה, ובתוך זמן קצר תוכלו לקבל את כל השקופיות שלכם כשהן סרוקות על גבי דיסק או זכרון נייד. בחזרה משירות סריקת שקופיות או סריקת נגטיבים ששמרתם, כל החומרים יגיעו אליכם כשהם מורכבים מחדש, ארוזים ומוכנים לעוד כמה עשורים של אחסון בבוידעם, אך הפעם יהיה לצידם זכרון נייד אחד קטן שבתוכו מאוחסנים כל קבצי התמונה שנסרקו מהשקופיות. הצבעים יהיו חדים יותר וחיים יותר, וזה לא משנה כמה פעמים תצפו בתמונות, לא תצטרכו לחשוש מפגיעה באיכות התמונה או מכך שהשקופית תיתקע במקרן.

סריקת נגטיבים לתמונות דיגיטליות

שירות סריקת נגטיבים הוא שירות דומה, באמצעותו תוכלו להחזיר לחיים את כל התמונות המודפסות שלכם, גם אלו שאבדו או נהרסו לאורך השנים. מכונת הסריקה, סורקת את הנגטיבים ששמרתם, ממירה אותם לתמונה אותנטית, ומגדילה אותם לגודל של תמונה סטנדרטית. אם האיכות מספיק טובה, תוכלו אפילו להזמין תמונות מוגדלות עבור התמונות הנבחרות שלכם. כעת תוכלו לצפות בכל התמונות בערב נוסטלגיה נחמד ומהנה עם כל בני המשפחה.