מחפשים קייטרינג לאירוע משפחתי, אירוע עסקי, ישיבות או כנסים? חפשו קייטרינג חלבי המציע מנות פינגר פוד.

פינגר פוד הוא כינוי למזון המוגש במנות קטנות וניתן לאכילה בביס אחד או במספר ביסים בודדים. השימוש בחברות קייטרינג חלבי   המספקות מנות פינגר פוד הולך וגובר ולפי כל הנתונים, מדובר בטרנד שימשיך להתפשט כל עוד יהיה ביקוש לאוכל איכותי ויצירתי. אז אם אתם מתכננים אירוע אינטימי או אירוע בוטיק וברצונכם להפתיע ולגוון בפן הקולינרי – קייטרינג חלבי פינגר פוד היא בחירה נבונה.

כלים

 

קייטרינג חלבי פינגר פוד – הדרך להוסיף קלילות לאירוע שלכם

פינגר פוד זו דרך מושלמת לספק אוכל לאורחים בלי לדאוג לתחושת כבדות המגיעה בדרך כלל לאחר אכילה. בין אם מדובר באירוע אינטימי קטן, בישיבת צוות בעבודה, בכנס או בכל אירוע אחר – קייטרינג חלבי המתמחה בפינגר פוד ייתן מענה מתאים לצרכים הקולינריים של המפגש, במיוחד אם ברצונכם להרשים ולהציע משהו חדשני ואחר. היוקרה תתבטא בגודלם הזעיר של המנות  ובשילובים המעניינים שאפשר ליצור באוכל מסוג זה. הרכבת מנות פינגר פוד דורשת מקצועיות רבה, טכניקה בשילובי טעמים והרכבתם לכדי מנה אחת קטנה מושלמת.

סגנון הפינגר פוד מאפשר גם הגשה מרכזית או הגשה אישית, בהתאם לאירוע ויש גמישות בתכנון מורכבות המנות בהתאם לצורך ולאירוע. צורת ההגשה של המנות מתאפיינת בכלים קטנים או בכוסות והיא משדרת השקעה וחשיבה על כל מנה ומנה, בניגוד להגשת אוכל בכלים גדולים המעבירים תחושה של תעשייתיות. קייטרינג חלבי פינגר פוד פותח גם אפשרויות לאספקת אוכל מוכן במגשי אירוח מוזמנים מראש וכך אין צורך בשירותי עריכה ומלצרות. כשמדובר בקייטרינג חלבי פינגר פוד, למעשה אין סוף לדמיון וליצירתיות שניתן להביא לידי ביטוי באוכל ומכיוון שמדובר במנות קטנות, ניתן להציע תפריט עשיר הכולל: כריכוני ביס, שיפודי דגים, סביצ'ה, מיני קישים, פחזניות ממולאות, רולים וטורטיות חתוכים במגוון מילויים, שיפודי גבינה, סלטים קטנים, מטבלים ורטבים ועוד.

פינגר פוד זו מומחיות ולכן חפשו קייטרינג חלבי בעל ניסיון, המציע תפריט מגוון ועשיר של מנות.

בחסות מגשי אירוח פזית ספיר

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים