חג פורים הוא חג מושלם למי שאוהב לחגוג ולשמוח. השילוב בין תחפושות מרהיבות, מוזיקה קצבית, יין ושמחה קולקטיבית הוא מה שהופך את פורים לאחד החגים הכי נפלאים בשנה היהודית. אין חג טוב יותר מפורים לטיולים ברחבי העיר, השמחה והתחפושות ממלאות את הרחובות, ממתקים ואוזני המן בכל מקום ואווירה תוססת. אחת מהערים המיוחדות ביותר לחגוג בהן את חג פורים. ירושלים יפה ומרתקת בכל ימות השנה, אבל בפורים היא נשטפת בשמחת החג ומספקת אווירה מיוחדת וקסומה שלא ניתן למצוא בשום אחר, עבור ילדים ומבוגרים גם יחד.

כלים
חוויית סגווי מושלמת בירושלים
חוויית סגווי מושלמת בירושלים

מה קורה בפורים בירושלים?

החוויות המגוונות שמציעה הבירה במהלך החג נעות מחגיגות פורים והפקות קטנות במקומות כמו מוזיאונים, מסעדות וברים ועד הפקות ענק ברחוב הכוללות מסיבות ריקודים המוניות, מופעי קרקס והופעות רחוב של אמנים. מקומות ואטרקציות רבות בעיר מציעים הנחות ומבצעים לכבוד החג. אבל מה שהכי מרגש ברחוב הירושלמי הוא אלפי האנשים המחופשים שמסתובבים ורוקדים במשך יום שלם. השילוב של אינסוף חוויות מקפיצות ושמחה הוא ייחודי לפורים בירושלים.

מי שכבר היה בירושלים יודע שהנופים שלה עוצרי נשימה ובין כתליה יש אין ספור סיפורים מרתקים ועוצרי נשימה. הדרך הכי טובה לראות את ירושלים בפורים בקלות ובמהירות באמצעות סגווי. ירושלים היא עיר הררית ולכן שימוש באופניים במשך יום שלם יכול להיות מתיש. אפשר להשתמש ברכב אבל העיר סובלת ממחסור בחנייה, במיוחד בשעות העומס והחגים. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לבזבז את יום החופש שלכם על מרדף מפרך אחר חניה, במקום טיול ברחובותיה של ירושלים. הסגווי הוא כלי רכב שאינו תלוי בחניה, קל להפעלה ולרכיבה ומתאים להתניידות במרחב האורבני.  חוויית סגווי בירושלים עם מדריך תוביל אתכם בין האטרקציות המרתקות בעיר, בלי להזיע ובלי להתאמץ. אם אתם רוצים לא להיות מוגבלים בזמן ולדחוס את כל מה שאתם מחפשים בטיול אחד קומפקטי וללא עיכובים, נסו סיור סגווי בירושלים.

אז אחרי שדיברנו על ירושלים, מהו הסגווי?

הסגווי הוא כלי רכב חשמלי המונע על ידי שני גלגלים ונשלט בקלות,. הוא מתאים לכל אדם מעל גיל 16 ומעלה ואינו דורש רישיון או ניסיון. הסגווי מונע על ידי משקל הגוף, כאשר החיישנים שלו מכוונים את כיוון התנועה לפי כיוון המשקל. רכינה קדימה מסיעה את הכלי קדימה ורכינה אחורה מניעה את הכלי אחורה. מי שכבר התנסה בנסיעה על סגווי יודע כי הוא יוצר תחושה מדהימה של ריחוף מעל הקרקע תוך נהיגה אינטואיטיבית בלי לחשוב יותר מדי.

סיור סגווי בירושלים הוא חוויה בלתי נשכחת, למשפחה, לעבודה ולחברים. טיול על סגווי בירושלים בפורים הוא חוויה מטריפה בהחלט! אין דרך טובה יותר לחוות את החג השמח בעולם בעיר המרתקת בעולם, מאשר חוויית סגווי ירושלים שתיקח אתכם בין כל המקומות המרגשים בעיר.  מעוניינים בחוויית סגווי בירושלים? פרטים נוספים באתר: http://www.segb.co.il