בעבר, היה נהוג לתת בחתונות ובאירועים חגיגיים אחרים מתנות שונות ומגוונות, במקום צ'קים וכסף. זה היה נכון בפרט באירועים כמו מסיבות אירוסין או חתונות כאמור, מתוך הנחה שהזוג הצעיר צריך דברים מסוימים ולכן הרבה יותר נכון, לקנות לו אותו מאשר שהוא יבזבז את כספו על רכישתם. בצורה כזו, עזרו לו לחסוך לא מעט כסף.

כלים

 

בין היתר, היה מדובר ברכישת מצעים. כמעט כול זוג היה יכול להציג בפני אורחים, ארון מלא במתנות שכאלה, אשר קיבל מבני משפחה קרובים ורחוקים, חברים ומכרים אחרים. היה מדובר במצעי מיטה בכל הצבעים, בשלל גדלים, שחס וחלילה לא ייווצר מצב שביום מסוים הוא יתקעו עם מלוכלכים.

 

היום, כבר לא נהוג לקנות מצעים לזוגות צעירים וכמעט לא נהוג לתת מתנה שכזו לאירועים שונים, לכן כל אחד מאיתנו נוהג לרכוש אותם בחנויות של מוצרים לבית. לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של סוגים וסגנונות, אלה באים לידי ביטוי בצבעים, סוג הבד, גודל ועוד. אנחנו יכולים לבחור את מה הסגנון והסוג המועדף עלינו בהתאם לתנאי המיטה וכמובן למה שאנחנו אוהבים.

לפני שנסביר כיצד קונים מצעי מיטה בצורה נכונה, חשוב לומר בניגוד לעבר, אנחנו לא חייבים גם ללכת לחנות בשביל לקנות, אנחנו יכולים לבצע הזמנות דרך האינטרנט. לשם כך, אנחנו צריכים כמובן לקרוא את המפרט בשביל לדעת מה אנחנו מקבלים מבחינת סוג הבד, צבע ועיצוב.

כיצד קונים מצעים בצורה חכמה

דבר ראשון, אנחנו צריכים לדעת מה גודל המיטה, מה גודל המיטות שלה. תמיד עדיף לקנות מצעים שהם גדולים במעט מגודל המיטה, זאת על מנת שנוכל לכסות אותה היטב, מבלי שתתקפל, מבלי שנצטרך למשוך אותה בכוח ומבלי שנגלה שאנחנו ישנים על הסדין ועל המזרון.

דבר שני, אנחנו צריכים לוודא שהאריזה כוללת סדין, ציפות לשתי כריות, כיסוי לשמיכה. זה הבסיס של כל אריזה.

דבר שלישי, עלינו לבחון את סוג הבד. יש לכך שתי משמעויות, הראשונה, אנחנו צריכים לדעת אם זה נעים לנו, אם זה נוח לנו. אנחנו יכולים למצוא סוגי בד כגון, פשתן, כותנה, משי ועוד. עלינו לזכור שחלק מהבדים מאוד מחממים ואינם מתאימים לקיץ או למי שלא אוהב להזיע בלילה.

המשמעות השנייה היא בהקשר של כביסה. אנחנו לא נרצה לקנות מצעים שתהיה לנו בעיה לכבס אותם. לכן, מומלץ לרכוש כאלה שיהיה לנו הרבה יותר נוח לעשות את זה בצורה קלה, במכונה, כביסה רגילה.

דבר אחרון שאנחנו צריכים להתייחס אליו הוא, אם אנחנו מעוניינים לקנות מצעי מיטה שיתאימו לנו, אנחנו צריכים לשים דגש גם על העיצוב. חשוב שנבחן את הצבעים, את ההדפסים ואלמנטים אחרים שיכולים להשפיע, על מנת שאלה יתאימו לאפיון של החדר כפי שאנחנו רואים אותו.