לצאת מהלובי, לגעת במים...לגור על רצועת החוף מהיפות בישראל ולהרגיש בחופשה כל השנה. הצטרפו עוד היום להצלחה הגדולה ובואו ליהנות מבריזה ומאופק ים אינסופי. מנרב על הים - שכונת המגורים החדשה של מתחם בתי המלון בעכו החדשה, דירות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים - לובי מעוצב, מועדון דיירים, עיצוב אדריכלי ייחודי ומפרט טכני עשיר. עכשיו בתנאי מימון מיוחדים! לדירות 5 חדרים ודירות 4 חדרים עם 20 מ"ר מרפסת ובזכות מיקומו של הפרויקט, ניתן יהיה ליהנות מהטבת מס, (החזר מס הכנסה) בשיעור של 9% !

חברת מנרב בע''מ פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו. הדמיה- וויופוינט
חברת מנרב בע''מ פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו. הדמיה- וויופוינט

פרויקט היוקרה "מנרב על הים" שיכלול 402 יח"ד,  מוקם על קו המים במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן, והנושק לטיילת החדשה המתוכננת על אחת מרצועות החוף מהיפות בישראל במתחם בתי המלון בעכו, הבניינים כוללים 14 קומות ובהם 67 דירות מפוארות ומרפסות ענקיות. הדירות בנות 3,4,5 חד', דירות גן ופנטהאוזים שמהן נשקף מכל חלון נוף של המפרץ בגודל טבעי ומלא.

לרוכשי הדירות בפרויקט היוקרה "מנרב על הים" בעכו מוצעים תנאי מימון מיוחדים וזאת בהתאם לצרכיו האישיים! חשוב גם להוסיף שבזכות מיקומו של הפרויקט, ניתן יהיה ליהנות מהטבת מס. (החזר מס הכנסה) בשיעור של 9%!"

סמנכ"ל השיווק בחברת מנרב, אבי ביתן, אמר השבוע כי, "לאור ההצלחה הגדולה בשיווק של הפרויקט ומכירת כל הדירות בשני הבניינים הראשונים, אכלוס הבניין הראשון שהיה אמור להתבצע בחודש יוני 2018, הוקדם לחודש מרץ. חשוב להוסיף כי קיימת היענות רבה גם לבניין השלישי המצוי בשיווק מתקדם". חברת מנרב אף החלה לאחרונה בשיווק הבניין הרביעי מתוך 6 בניינים בפרויקט.

"מנרב על הים" כולל דירות מעוצבות, מרפסות צופות לים ולהרי הגליל, סטנדרט בנייה גבוה ופיתוח סביבתי מושלם. ניתן לבחור ממגוון הדירות המוצעות:

דירות 3 חדרים, כ-80מ"ר + מרפסת כ-10מ"ר דירות 4 חדרים, כ-105מ"ר + מרפסת כ-19מ"ר דירות 5 חדרים, כ-117מ"ר + מרפסת כ-20 מ"ר דירות גן, 5 חדרים, כ-158מ"ר + גינה כ-175מ"ר פנטהאוזים מפוארים, 5 חדרים, כ-143מ"ר + מרפסת כ-51 מ"ר

"מנרב על הים" בעכו, מציב סטנדרטים חדשים של איכות חיים, איכות סביבה , על המים, מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי, תריסים חשמליים, זכוכיות מבודדות ועוד ועוד ובחוץ... לובי מפואר עם פינות ישיבה בכל אחד מהמגדלים, חניות פרטיות שטחים ירוקים ונוף פתוח במרחק של 200 מטר מקו החוף ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים גל-אור פישביין. כיום נמצאים 2 המגדלים הראשונים בשלבי בנייה מתקדמים.

כמו כן, החברה מקימה גם את המגדל השני בפרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" המוקם בסביוני דניה בחיפה והשיקה לאחרונה את מתחם הספא לרווחתם של הדיירים במגדל הראשון.

קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי מר אברהם קוזניצקי המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בת"א.

החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטי נדל"ן, ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצרכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים ונחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט "עיר הבה"דים", וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון.