ORLY המותג האמריקאי לטיפוח הידיים והציפורניים השיק שני טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו ושלמות מרקמו

(צילום: אלון גנון)
(צילום: אלון גנון)

טופ-קוט "מגניפיק" – שומר על רעננות גוון הלק ומונע הצהבה!

ORLY ערה לעובדה כי אחד מהטיעונים של מכורות הלק הוא דהייתו של הפיגמנט ולא משנה כלל באיזה מותג לקים מדובר. גוון הלק מאבד כבר ביומיים הראשונים לנוכחותו על הציפורניים, מעוצמת הגוון, הוא נראה "עייף" ובעיקר מיושן בשל דהיית הפיגמנט. הדבר חמור שבעתיים כשמדובר בגווני ניוד בהירים, פסטלים ובעיצוב של הפרנץ' מניקור המיתולוגי פרי המצאתה שלORLY עצמה כבר ב-1975.

התופעה: פיגמנט הלק (בעיקר בלקים בהירים), מצהיבים להחריד והמרקם נראה עכור, נטול כל בוהק קריסטלי.

הטופקוט החדש "מגניפיק" הינו תמרוק שתכליתו הוא להגן מפני דהיית פיגמנט ולמנוע הצהבת הגוון בעיקר על לקים בפיגמנטים בהירים, חלביים ובפרנץ' מניקור.

הטכנולוגיה : שימוש בפילטרים UV – אולטרא סגול, המוחדרים באמצעות פולימרים ויוצרים מעטה הגנה על הפיגמנט ובכך מונעים נקודות חיכוך עימו ויוצרים פעולת הבהרה אופטית המעניקה תוצאה של פיגמנט בהיר יותר, בעל עוצמת הברקה ובוהק גבוהה מהרגיל.

הוראות השימוש: יש למרוח שכבה על שטח הציפורן ולאחר ייבוש מוחלט לחזור שוב על הפעולה. להשיג: אצל מניקוריות ובמכוני הציפורנים ולרכישת און-ליין: www.beautygallery4u.com

מחיר: 55 ₪

מכיל : 18 מ"ל

טופ-קוט "וונט ציפ" – להארכת אורך חיי הלק והגנה מפני התקלפות

מי מאיתנו אינה חפצה להאריך משמעותית את חיי הלק על גבי ציפורנייה?!. ORLY משיקה טופ-קוט שייעודו להבטיח את אריכות שכבת הלק ואחידות שכבת הפיגמנט ככל שאפשר לאורך זמן.

התופעה: זמן קצר לאחר מריחת הלק על גבי שטח הציפורן מופיעה התקלפות ראשונית שלו הבאה לידי ביטוי בהתנתקות שכבת הפיגמנט בעיקר באזור הקצה החופשי של הציפורן - מה שמעודד את המשך ההתנתקות של הפיגמנט עם "פריצת" שכבת הלק.

הטופ-קוט "וונט ציפ" פועל למניעת התקלפות שכבת הלק והתנתקות הפיגמנט משטח פני הציפורן עליו הוא משוח.

הטכנולוגיה : פולימרים אקריליים ותוספת של שרף ייחודי המשמש כסילר - יוצרים שכבה יציבה מאד על שטח הלק, מצמידים אותה לציפורן ו"נועלים" אותה. שכבה זו יוצרת מעין הצמדה הדוקה של הפיגמנט אל הציפורן ומונעת התרופפותה בשל חשיפה למים או לשריטות ופגיעות בשלמותה.

הוראות שימוש: יש למרוח שכבה על שטח הציפורן ולאחר ייבוש מוחלט לחזור שוב על הפעולה

להשיג: אצל מניקוריות ובמכוני הציפורנים ולרכישת און-ליין www.beautygallery4u.com

מחיר: 55 ₪

מכיל : 18 מ"ל