אחד המנהגים היפים ביותר שיש בתרבות הישראלית הוא מתן מתנה ליולדת לאחר שהיא יולדת תינוק או תינוקת. מנהג זה יפה מאוד והוא מכבד הן התינוק והן את ההורים הגאים שלו שמאושרים עד הגג וצריכים להתחיל לדאוג ולטפל באופן מלא ומסור בכל צרכיו של הרך הנולד. כאשר אנחנו חושבים על מתנה להורים טריים אנחנו חושבים על מתנות סטנדרטיות מאוד כמו למשל זר פרחים, עציץ או סט מגבות. למעשה מתנות ליולדות יכולות להיות הרבה יותר מקוריות והרבה יותר מעניינות. מתנות אלו יכולות להיות למשל מקוריות מאוד ומרגשות כמו זר ליולדת שכולו עשוי מבגדי תינוקות. מתנה זו מרשימה מאוד ושימושית מאוד באותה הנשימה.

כלים
מתנה ליולדת - לא מה שחשבתם...
מתנה ליולדת - לא מה שחשבתם...

 

מתנות ליולדת - משלוחים

הלכתם על כיוונים מסוימים של מתנה ליולדת, הוא אז גילתם כי אין לכם אפשרות להגיע אליה בימים הקרובים בגלל עומס בעבודה, סיבות אישיות או כי אתם כלל לא בארץ, יולדת כמובן אוהבת שמפנקים אותם, והסיבה שלכם מדוע לא באתם להשקיע בה לא תמיד מעניינת אותה, או משנה לה כשהיא נמצאת אחרי לידה, עייפה ומותשת ועם הורמונים משתוללים

מתנה ליולדת – יתרונות של מתנה מקורית וייחודית

מתנה ליולדת שהיא מתנה מקורית וייחודית יכולה להיות הרבה יותר מרגשת מאשר מתנה רגילה שכולם רגילים להביא ולקבל. אנחנו יכולים באופן יצירתי מאוד להעניק לחברה שלנו או לקולגה שלנו מהעבודה מתנה שתהיה ייחודית ותשמש אותה באופן מעשי בגידול התינוק שלה. אנחנו יכולים למשל להעניק לה זר של מוצצים או זר העשוי כולו מבגדים לתינוק כולל גרביים, חולצות, מכנסיים, בגדי גוף וגם כובעים. אין גבול ליצירתיות ולייחודיות שהמתנה יכולה להיות מעוצבת לפיהם – כל מה שאנחנו צריכים לעשות בשביל להעניק מתנה יצירתית, מקורית וייחודית זה לפתוח את הראש ולחשוב באופן חופשי ומהנה.

הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת הוא שעדיף להביא מתנה מאשר לא להביא מתנה. לא משנה כמה התלבטויות יש לכם, בסופו של דבר להגיע ליולדת בידיים ריקות יוצר מצב בעייתי ביותר, ובטוח שאתם רוצים להימנע מכך.הדבר השני שחשוב שתדעו הוא כי יש הבדל משמעותי בין לידה ראשונה לבין שאר הלידות. אין מה לעשות, ותמיד יהיו אנשים שיכחישו זאת. הלידה הראשונה היא המיוחדת ביותר, המרגשת ביותר וגם המפחידה ביותר. בהתאם, יש מתנות שמתאימות יותר ללידה ראשונה, ויש כאלו שמתאימות יותר ליולדת המנוסה.

כאשר אנחנו מתלבטים ולא יודעים בדיוק איזה מתנה הכי כדאי לנו להביא ליולדת כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לחשוב איזה מתנה הייתה מפתיעה ומשמחת אותנו אם לנו היה נולד עכשיו תינוק. זר ליולדת מבגדים, ממוצצים או אפילו מאביזרים שונים לתינוק כמו בקבוק או צעצועים יכול לרגש ולהפתיע מאוד כל יולדת והוא גם יכול להיות בדיוק המתנה שהכי תשמח אותה. ככל שנביא מתנה שגם אנחנו היינו שמחים או שמחות לקבל – כך המתנה תהיה יותר מוצלחת.

זר פרחים מבגדי תינוקות – מתנה מקורית ושימושית מאוד ליולדות

הענקה של מתנה מקורית ליולדת כמו זר פרחים מבגדי תינוקות היא לא מתנה ייחודית מאוד – היא גם מתנה שיש לה ערך שימושי רב. כל זוג הורים לתינוק טרי תמיד צריכים שיהיה להם כמה שיותר בגדים להחלפה לתינוק. תינוקות מלכלכים את הבגדים שלהם כמה פעמים ביום בגלל סיבות שונות וחשוב מאוד שבכל רגע נתון יהיו לנו בגדים נקיים שנוכל להלביש אותם בהם. ככל שלהורים יש יותר חליפות ויותר בגדים נקיים כך הם צריכים לעשות כביסה בתדירות פחותה יותר ויש להם יותר פנאי לדאוג לתינוק ולא לעסוק בעבודות הבית.

מתנה ליולדת – איך ניתן להעניק ליולדת מתנה שימושית ומרגשת?

אין חוקים ברורים להענקה של מתנה ליולדת. עלינו תמיד להעניק מתנה שאנחנו מרגישים שלמים אתה. תמיד כדאי לעדיף להעניק מתנה שתהיה לא רק מרגשת ויפה מבחינה אסתטית אלא גם שימושית. הענקת מתנה שימושית ליולדת תהיה בעלת ערך רב ותוכל לאפשר לה לחסוך כסף רב על קנייה של מוצרי תינוקות שונים כמו בגדים, צעצועים או מוצצים ובקבוקים. המתנה הבטוחה ביותר שניתן להעניק ליולדת ושתמיד תוכל להיות שימושית עבורה היא בגדים לתינוק. לא משנה כמה בגדים יש כבר לתינוק הרך תמיד הוא יצטרך עוד בגדים ואף פעם לא יהיה לו מספיק. אם אנחנו לא רוצים לקנות בגדים דווקא לחודש החיים הראשון של התינוק אנחנו יכולים לקנות ליולדת במתנה בגדים גם לחודשי החיים הבאים של התינוק. כך שהוא יגדל יהיה לו בגדים זמינים והחיסכון הכספי להורים יהיה עדיין משמעותי ויסייע להם מאוד.