גאטה סנסוואל הנו מותג של הלבשה תחתונה לנשים במידות גדולות, מהאיכותיים ביותר הקיימים. האתר מצטיין בניקיון אסתטי וההרגשה היא כאילו נכנסים לחנות של לבני נשים ולא לאתר וירטואלי. הפנייה לנשים במידות גדולות מתבקשת, לאור העובדה שיש בעולם יותר נשים עם חזה גדול מאשר שטוח, והרבה נשים מלאות במידות גדולות ביופי ובנשיות מתפרצת. גם הן כמו כל הנשים אוהבות הלבשה תחתונה איכותית. כי זה הכי צמוד לגוף והכי שלהן. זה הלבוש האינטימי שלהן שמעניק להן תחושת נשיות ורוך.

כלים
הלבשה תחתונה גאטה סנסוואל
הלבשה תחתונה גאטה סנסוואל

בגאטה סנסוואל אפשר למצוא חזיות במידות גדולות מהסוגים: מינימייזר, תחרה, בייסיק, קאפ קשיח, חזיות ללא ריפוד וחזיות ללא עצם. בנוסף בקולקציית התחתונים, תחתוני תחרה, בייסיק ובגזרת מיני מבדים נושמים ואווריריים ובתפירת עלית מוקפדת. נשים ישראליות רבות במידות גדולות כבר הפכו את המותג הזה להלבשה התחתונה האישית שלהן, והן לא מתפשרות על האיכות ומחכות מדי שנה לקולקציה החדשה.

קולקצייה חדשה של גאטה סנסוואל

עד לפני כמה שנים, לרשות האישה בעלת המידות הגדולות לא הייתה שום קולקציית תחתונים או חזיות אשר אפשרה לה לחגוג את קימורי וממדי הגוף שלה. נשים במידות גדולות לצערנו, היו צריכות להתפשר וללבוש תחתוני סבתא מכוערים ונעדרי גזרה, רק משום שהיו במידה גדולה. בגלל זה במשך הרבה מאוד שנים, נשים במידות גדולות תפסו את עצמן כ"פגומות", חסרות נשיות, לא סקסיות בעליל, ובעיקר לנוכח הערצת המודל הקולבי של הדוגמניות במראה האנורקסי. נשים מלאות עם קימורים, עם גוף אגס, חזה גדול וישבן משובח, לא זכו לתשומת לב צרכנית נאותה, וזה בהחלט התבטא במחסור של הלבשה תחתונה נשית לנשים במידות גדולות. גאטה סנסוואל עשתה צדק עבור קהילת הנשים במידות הגדולות, בכך, שהיא מאפשרת להן היום ללבוש וליהנות מפריטי הלבשה תחתונה מבדים וגזרות מחמיאים, בדגמים טרנדיים ובתפירת עלית. איכות בלתי מתפשרת, בדים נעימים ומחמאה גדול לגוף הנשי במידה הגדולה. כל מה שאת צריכה לעשות זה לגלוש באתר שלהם, לאתר את הפריטים שאת אוהבת ולרכוש אותם.

תולדות התחתון הנשי

התחתון הנשי כפי שאנו מכירים אותו פחות או יותר היום, הומצא באנגליה של המאה ה-16 ע"י המלכה ויקטוריה. היא סברה ובצדק, כי לא מכובד להלך ללא לבוש תחתון, ולכן החלו לייצר אותם. הדגם הראשון היה באורך עד הברכיים, ורק אחר כך הן קוצרו וקוצרו במהלך השנים עד לגזרות של היום. אבל בספר בראשית התחתון הראשון היה עלה התאנה של אדם וחווה. אחר כך יש עדויות על קיומם של תחתונים לפני כ-75 אלף שנה באפריקה, בגלל שהחברה ביקשה להצניע עירום. עוד לפני הזמן המודרני היו כל מיני גזרות של תחתוני נשים, אבל אלה יוצרו מבדים כמו: פשתן, כותנה ומשי ובמאה ה-20 חדרו אריג הספנדקס והלייקרה. תחתוני החוטיני אגב, מיוחסים דווקא לגברים כמו טרזן ומתאבקי סומו.

לקנות און ליין - תחתונים וחזיות

דווקא שני המוצרים הללו הפכו להיות, מוצרי דגל ברכישה און ליין מכמה סיבות מאוד מובנות.

אין צורך לבזבז זמן במדידה בחנות. הרבה פעמים זה מביך להתחיל למדוד הלבשה תחתונה ליד נשים זרות. לא תמיד אפשר למדוד את כל החנות. (בחנות און ליין את בוחנת הכול). התמונות באתר עשויות להמחיש את דגם החזייה או התחתון בצורה מדויקת. הנשים המצולמות הן בעלות גופי במידה גדולה וזה עשוי לעזור לך לתאר איך זה ייראה עליך. יש לך אפשרות ליהנות ממבצעים ומשלוח עד הבית וגם מהחלפות והחזרות.