קים קרדשיאן מסעירה (שוב) את הרשתות החברתיות כשהיא מציגה על ציפורנייה גוון סוחף: ציפורניים בצהוב ניאוני שקשה להתעלם מהן. מה לא עושים בשביל אופנה!!!

צילום: איסנטגרם, אורלי יח"צ
צילום: איסנטגרם, אורלי יח"צ

קים קרדשיאן מלכת המדיה החברתית עושה זאת שוב כשהיא מוכנה ומזומנה בציפורניים שלופות, מה שמיד יוצר קאמבק לאחד הצבעים היותר בולטים העונה: צהוב מרקר זרחני. קרדשיאן הציגה את הציפורניים הניאוניות ברגליים ובידיים לראווה באינסטוש והייתה זאת המניקוריסטית הפרטי שלה קימיי קילייס שחשפה את הסוד הצהוב, לק של ORLY, 'Glowstick', שמחירו בישראל 40 שקלים.

ייצרנית הלק האמריקאית דיווחה כי מרגע עליית חשיפת שם הגוון, חל ביקוש שיא לצבע המדובר.

"גוונים צהובים בלקים ובג'לים הם כאלה שיידעו לפלס את דרכם ל"יציאה" הנכונה והמפתיעה של העונה", קובעת חני איטאס - המדריכה הראשית של מותג הלקים ORLY בישראל. "הוא כובש, הוא מסעיר והוא מעורר אנרגיה חמה על קצות האצבעות. הוא קסום במיוחד במראה אותו הוא מעניק לידיים שחומות וכהות-עור, אך מצליח להרשים לא פחות גם על ציפורניים של נשים בעלות גוון עור בהיר ובינוני יותר. אם עד כה היה נדמה כי "ללבוש" צהוב מרצונך החופשי ומתוך בחירה מודעת על הציפורניים זה משהו שנשים רבות העדיפו להימנע ממנו שהרי, קיץ 2018 הוא בדיוק הזמן לשנות את הסטיגמה הזאת. אם גדולי מעצבי האופנה ובכירי ענף האיפור הבינו זאת, אז גם לכן מותר. עדיין חוששות? אז דעו שלא זו בלבד שאין לכן ממה לפחד, הצהוב - טומן בחובו עשרות תת גוונים ולכן קל לו להפוך למרענן הרשמי שעולם הביוטי צריך.