סידן נחשב לאחד המינרלים החשובים בגוף האדם וריכוזו בגוף הוא הגבוה מביניהם. הוא מצוי בעיקר ברקמות השלד, בשיניים, בשרירים, בעצבים ובדם. אספקת סידן סדירה חיונית לשמירה על מסת העצם, לגדילה ולהתפתחות תקינה. הוא פועל באופן סינרגטי עם מגנזיום, וביחד הם משתתפים בתהליכים פיזיולוגיים רבים ובהם הולכה עצבית, התכווצות שרירים והרפייתם וויסות תפקודי הלב. הסידן מסייע גם בייצור מתווכים עצביים כמו סרטונין ואצטילכולין, המשפיעים על מצבו הנפשי של האדם.

כלים
סידן אלמוגים – CORAL CALCUME (צילום: יח"צ)
סידן אלמוגים – CORAL CALCUME (צילום: יח"צ)

חברת תוספי התזונה האמריקאית NOW, מהמובילות בעולם בשוק תוספי התזונה (המשווקת בארץ ע"י חברת "מרשל"), מציעה "סידן אלמוגים" CORAL CALCUME, תוסף תזונה המופק מאלמוגי ים המצויים סביב האי אוקינאווה (דרומית מזרחית ליפן).

הרוקח עומר פורת מחברת "מרשל" הסביר, כי במחקר שנערך ביפן בשנת 1900, אשר בדק את איכות החיים הטובה של תושבי האי אוקינאווה, הנהנים מבריאות טובה ומאחוז נמוך של מחלות כרוניות, התברר, בין השאר, שהתושבים משתמשים במים המקומיים העשירים במינרלים ובסידן אלמוגים. מחקרים הראו כי האלמוג, הנוצר בתהליך התאבנות טבעי במי האוקיאנוס, עשיר בסידן ובעוד עשרות מינרלים כמו מגנזיום, אשלגן ויסודות קורט, התורמים לספיגה טובה יותר של הסידן שבאלמוג במעיים, בהשוואה לסידן ממקורות אחרים.

כשר פרווה בהשגחת הרב א. רלב"ג, ארה"ב (K).

מחיר: 170 ₪ לאריזה של 100 כמוסות.

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.