שטיחים יכולים להפוך כל חלל לנעים וחמים יותר, אך חשוב לדאוג לניקיונם. חברה מקצועית לניקוי שטיחים תנקה את השטיח שלכם כך שהשטיח שלכם יחזור להיראות ממש כמו חדש.

כלים

 

לעיתים אנחנו לא שמים אליהם לב או אפילו לוקחים אותם כמובן מאליו, אך שטיחים הינם אלמנט בלתי נפרד מבתים רבים בישראל ובעולם כולו. הם מסייעים בבידוד הטמפרטורה של הרצפה, בעיקר בימי החורף בהם הרצפה קרה. מלבד העובדה כי שטיח שומר באופן מעשי על החום בבית, הוא גם מעניק תחושה חמימה ואינטימית יותר בבית, גם בימי הקיץ. כמו כן, אם יש לכם ילדים קטנים, שטיח יכול לסייע בבלימת הנפילה שלהם וריכוך עוצמת המכה של הרצפה, ולבודד את הרעשים עבור השכנים למטה אם יש לכם כאלו.

בנוסף, שטיחים הם אלמנט עיצובי חשוב בעיצוב הבית או החלל. שטיח יפה ומעוצב יכול לשמש כחלק משמעותי מעיצוב הבית, להבליט את העיצוב של החלל המרכזי של הבית (או כל חלל אחר), להשלים ולהחמיא לו, או אפילו להוסיף נופח מעניין לעיצוב הבית. שטיח צבעוני ומודרני בחלל המעוצב בעיצוב קלאסי, למשל, יכול "לשבור" את העיצוב, להבליט ו"להקליל" אותו.

חשיבות ניקיון השטיחים

לא משנה אם השטיח משמש כפריט עיצובי בביתכם או בין אם הוא מסייע בריכוך עוצמת המכה שהילדים יקבלו מהרצפה, חשוב מאוד לשמור עליו נקי. שטיח מלוכלך יכול לפגוע דווקא בעיצוב של החלל ולשוות לו מראה מלוכלך ומבולגן. חשוב מכך היא ששטיח מלוכלך יכול לפגוע בבריאות שלכם ושל בני משפחתכם.

שטיחים נוטים לצבור אבק רב, שחלקו יתרומם אל חלל החדר בעת מגע או דריכה על השטיח. קיומו של אבק בחלל החדר יכול ליצור בעיות נשימה לבני הבית, במיוחד אם מדובר בילדים שמשחקים על השטיח, היות ובזמן המשחק שלהם מתרומם אבק רב יותר והם קרובים יותר אל השטיח.

חברות מקצועיות לניקיון שטיחים

אחת לזמן מה חשוב שנקרא לחברת ניקיון שטיחים לבצע ניקיון יסודי ומקצועי לשטיח שלנו. כמובן שאנחנו מנקים את השטיח שלנו באופן שוטף, אך חברת הניקיון תבצע ניקיון טוב יותר. חברת ניקיון שטיחים תנקה את השטיחים שלנו בעזרת ציוד מקצועי ומתקדם ובעזרת חומרים איכותיים שיבטיחו כי השטיח שלנו יחזור להיראות ממש כמו חדש.

ניקיון יסודי ואיכותי ישמור על השטיח שלנו. לפעמים נראה לנו שצבעו של השטיח שלנו דהה, אך למעשה הוא פשוט מלוכלך מאוד. חברת ניקיון שטיחים תנקה את השטיח מיסודו ותוציא את האבק שמצוי בעומק השטיח. בנוסף, חברת ניקוי מקצועית יודעת להתאים את שיטת הניקוי והחומרים בהם משתמשים לסוג השטיח שלכם. החומרים הנדרשים לניקוי שטיחים בהירים שונים מהחומרים בהם ניתן לנקות שטיחים כהים, ושימוש בחומר כימי לא נכון על שטיח יכול להזיק יותר מלסייע ואפילו להרוס את השטיח לחלוטין. כמו כן, שיטת הניקוי של שטיח עבה וכבד שונה משיטת הניקוי של שטיח העשוי במד קליל או אריג. כך, ניקוי מקצועי יבטיח לא רק כי תקבלו שטיח נקי יותר אלא גם כי תשמרו על השטיח שלכם כך שהוא יחזיק מעמד לשנים רבות.

כך, אם אתם אוהבים את השטיח שלכם ואת איך שהוא תורם לעיצוב החדר, ואתם רוצים לשמור על שטיח שלכם לאורך זמן כדאי שאחת לזמן מה תזמינו ניקוי שטיחים על ידי חברה מקצועית, שתדאג לבני משפחתכם יישארו בריאים, שהשטיח שלכם יראה כמו חדש ושהוא ישמר לאורך זמן ארוך יותר.

הכתבה בחסות "אשר שטיחים" לאתר החברה : www.asher-carpet.co.il