מחפשים חברה להובלות קטנות? להלן חמישה טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון

לא כל מעבר הוא פרויקט גדול. לפעמים יש צורך להעביר רק מספר קטן של חפצים או רהיט גדול וכבד במיוחד, ואפשר לסיים עם ההובלה בזמן קצר יחסית. אך דווקא בשל המאפיינים השונים של הובלה קטנה, חשוב לדעת איך לבחור את חברת ההובלות. לכן אספנו עבורכם 5 טיפים לבחירת חברה להובלות קטנות.

 

טיפ 1: המלצות

לא כל חברה מספקת שירותי הובלות קטנות, בעיקר בשל חישובים כלכליים, וחברות שאינן מנוסות בכך ומסכימות לבצע עבורכם את השירות, יכולות להתגלות מאוחר מדי כמפח נפש גדול. לכן חשוב מאד לברר ולנסות לקבל המלצות על חברות בעלות ניסיון בהובלות מסוג זה.

טיפ 2: ציוד נדרש

מבין 5 טיפים לבחירת חברה להובלות קטנות, זהו אחד הטיפים החשובים ביותר. השם "הובלות קטנות" יכול להיות מעט מטעה, מכיוון שלא כל הובלה קטנה היא פשוטה לביצוע. לעתים החפץ הבודד אותו צריכים להעביר הוא מקרר גדול או פסנתר, ואז לא כדאי להסתפק בסבל אחד המגיע עם עגלת שינוע. במקרה כזה חשוב שלחברת ההובלות יהיה את כל הציוד הנדרש, כמו מנוף שיוכל לשאת את הפסנתר מתוך הבית למטה לרכב ההובלות.

טיפ 3: רכב הובלה בגודל מתאים

להובלות קטנות כדאי להשתמש ברכב הובלות קטן, ולא כל חברת הובלות מחזיקה צי רכבים בגדלים שונים. אל תתפתו להסכים להצעה להובלה במשאית רגילה, גם אם זה נשמע לכם כמו יתרון גדול, מכיוון שהמחיר יהיה בהתאם וחבל לשלם יותר כשאין צורך.

טיפ 4: זמינות

במקרים רבים הובלות קטנות נדרשות מהיום למחר או אפילו מעכשיו לעכשיו. אולם, מה אפשר לעשות שחברות ההובלה לוקחות פרויקטים גדולים שבועות ואף חודשים לפני תאריך ההובלה? לכן חשוב למצוא חברת הובלות שמציעה שירות הובלות קטנות זמין, גם במקרים דחופים.

טיפ 5: מקצועיות ואמינות

הטיפ האחרון הוא לא להתפשר על רמת המקצועיות והאמינות של חברת ההובלות, גם בהובלות קטנות. אולי מדובר בחפץ אחד ואולי במספר נמוך של חפצים, אך זו לא סיבה להתייחס להובלה בזלזול וחשוב לבחור בחברה שיודעת להתייחס ברצינות גם לפרויקט של הובלות קטנות.

רוצים דוגמא למקצועיות? בקשו תעודת ביטוח. דאגה לביטוח גם עבור הובלות קטנות, מעידה על רמת מקצועיות גבוהה, וזו החברה שאתם רוצים לשכור למשימה.

לפרטים והצעת מחיר להובלות קטנות חייגו 052-8449344 לחברת מובילים בישראל.