פעם לפני הרבה שנים, כל פעם שהיינו רוצים לקנות משהו היינו צריכים להתלבש, לצאת מהבית, להכנס לרכב ולנסוע לחנות שמוכרת את הפריט.

כלים

 

היום עם החנויות הוירטואליות אשר נמצאות באינטרנט אנו יכולים בלחיצת עכבר לבדוק מוצר, להתלהב ממנו ולהזמין אותו אלינו הביתה.

כך גם המצב עבור כל מי אשר רוצה לקנות פרחים דרך האינטרנט.

לא עוד זר גדול שחוסם את החלון באוטו ומטפטף על הריפוד היקר אלא חווית קנייה נעימה ועשירה מהבית והכי יפה הוא שהחוויה הזו גם עולה פחות!

היות ואין יותר צורך להחזיק חנויות גדולות במחירי שכירות מנופחים, אנשי מכירות אשר תפקידם להסתובב בין האנשים ולהשביע את רצונם ואין יותר מלאים מנופחים אלא הזמנות אשר מוצאות לפועל על כל קנייה והזמנה מסודרת.

כל זה חוסך לנו את הצורך להגיע לחנות, מאפשר להראות את אותו מבחר גדול רק עם מסך המחשב של הלקוח ולתת לו את אותה חוויה רק מהבית.

הזמנת פרחים באינטרנט

היום, כאשר נכנסים לאתר אינטרנט לקניית פרחים אתם לא מחפשים יותר אחר המוצר וצריכים לשאול את המוכר הרבה שאלות אלא כל המידע הוא זמין ומוצג לכם מול העיניים ובקטגוריות מסודרות אשר שופעות מידע על כל זר וזר כך שחווית הקנייה הופכת קלה ומהנה יותר.

אין יותר התרוצצויות בין מדפים כאלה ואחרים ושאלות על מחיר. באתר הלקוח מוצא את שחפצה נפשו בתקציבים ידועים מראש, במגוון סוגי זרים אשר מתאימים לחגי ומועדים שונים, לפי אירועים שונים ואפילו לפי צבעים.

תשלום

בעבר, תשלום באינטרנט היה נושא לשיחות בין אנשים : "האם כדאי או שמה אני חושף את הפרטים שלי לגנבים אשר ישתמשו בו ויגנבו את כספי". היום, אנשים יודעים כי החיבור לשרת הוא מאובטח בטכנולוגיות החדישות ביותר על מנת לאפשר קנייה מהנה ובטוחה לכל לקוח.

הגעת המשלוח

הגעת המשלוח לבית הלקוח הינו קריטריון חשוב בהזמנת פרחים לבית.

לקוחות זיו רוזס יודעים כי הם מקבלים משלוחי פרחי לכל אזור הצפון במחירים הוגנים ואפילו ניתן להוסיף ברכה לזר.