אין אהבה כמו אהבתה של אמא. זו אהבה שמנצחת את כל העצב שבעולם (עם החיבוק שלה), את כל החיידקים שבעולם (עם המרק שלה) ומתגברת על קשיים שונים ומשונים (מצטערים על כל קופסאות האוכל שנבזזו ממך). לשמח אנשים זו מצווה בכלל, ולשמח את אמא בפרט. הגיע הזמן לרגש אותה בחזרה, במיוחד לנוכח כל החגים שבפתח. אל דאגה, שברנו את הראש במקומכם ועלינו על מספר מתנות לאמא שלא יכולות להיכשל.

כלים

 

מדריך המתנות האימהי

אם יש קטגורית מתנות אחת המועדפת על רוב נשות התבל (וגברברים, אנחנו יודעים שגם אתם כלולים כאן בקטגוריה) היא תכשיטים. אמא היא אינה יוצאת דופן. תכשיט זו מתנה יוקרתית, חגיגית וסמלית – מדובר בתכשיט שילווה אותה לפרק זמן ארוך ויזכיר לה עד כמה הילדים שלה, הרי אלו אתם, אוהבים אותה. כך שתכשיטים בתור מתנות לאמא הן הדבר המושלם. 

מדובר בתכשיט הסמלי והאישי ביותר, שכן אתם חורטים מסר אישי לאמא. שרשראות תליון במראה מהודר ומרהיב יחד עם חריטה אישית הן המתנה המושלמת לכל אמא גאה באמהותה ובילדיה. הנה כמה מתנות חג מדליקות במיוחד –

אשת חיל – אם גם במילון שלכם, תחת מילת המפתח "אשת חיל", מתנוססת התמונה של אמכם, הגיע הזמן לוודא שהיא יודעת זאת. שרשרת תליון עם הכיתוב אשת חיל ממוסגר בצורת לב (אלא מה) יגרום לכל אמא לדמוע, כך שתגיעו מצוידים בניירות טישיו. שרשרת ילדים – במקום שישאלו את אמכם כמה ילדים יש לה, כך היא תוכל להראות את המספר באהבה. וכך אתם, ילדיה, תוכלו ללוות אותה לכל מקום. תליון השרשרת יהיה מורכב ממספר דמויות ילדים בהתאמה. ותמיד ניתן לשלב חריטה אישית כדי להפוך את המתנה למרגשת יותר.

פינוקים ונהנים

אם החלטתם השנה ללכת על כל הקופה ולהפתיע את אמא בענק, בייחוד בשעה שאתם מחלקים מתנות לחג לכל המשפחה, אז עוד לא סיימנו אתכם. יש לנו עוד כמה רעיונות לשלוף מהשרוול שיוכלו להיות התוספת המושלמת למתנה. כדי לספק לאמא חוויה מיוחדת, הנה מספר רעיונות לימי כיף –

מני-פדי – קשה למצוא זמן לטיפוח בעודף תעסוקה ובהיעדר זמן, לכן גם אמא לא מספיק טורחת להקדיש זמן לעצמה, תוכלו לסייע לה לפנות את הזמן ולשלוח אותה לבילוי מטפח ומפנק במיוחד. עיסוי – לחץ החגים, לחץ העבודה, הלחץ המשפחתי והלחץ האישי נוטים לתת את אותותיהם. רגע לפני כניסתם של חגים, או דווקא לאחריהם (התזמון תלוי בכם ובאמא), תוכלו לשלוח אותה להתפנק כראוי בעיסוי משחרר, ממריץ דם ומפנק גם את הגוף וגם את הנפש. ואם אתם לא רוצים לקפח את אבא, תוכלו לשלוח אותם לעיסוי זוגי. כפי שנאמר, שתי ציפורים במכה אחת.

על כל פנים, אתם יכולים, כמובן, להחזיר את המוצר או לצרף פתק החלפה, אך האם המסורה תעריך אתכם על תשומת הלב וההשקעה ושמח בכל מתנה.