פרויקט בוטיק יוקרתי וחדש מבית דר נופרים, ALONEY NOFAR בגבעת אלונים, מציע וילות דו-משפחתיות יוקרתיות 6 חד', מתחם של 7 בנייני בוטיק מדורגים בעיצוב ארכיטקטוני מיוחד ופיתוח סביבתי מרשים, עם 12 דיירים בלבד בכל מבנה ובו פנטהאוזים ודירות מרהיבות במפלס אחד, כ־ 140 מ״ר+ מרפסות ענק בשטח של כ־ 70 מ״ר עם נוף מדהים. אכלוס בעוד כ-4 חודשים לחלק מהדירות!

כלים
דר נופרים - פרויקט גבעת אלונים. קרדיט הדמיה - lumo
דר נופרים - פרויקט גבעת אלונים. קרדיט הדמיה - lumo

 

פרויקט ALONEY NOFAR - הדבר הבא בגבעת אלונים. מחברת דר נופרים נמסר כי פרויקטALONEY NOFAR מאופיין בתכנון קפדני ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה, ומפרט עשיר במיוחד כמיטב המסורת של החברה. פרויקטALONEY NOFAR מציע מתחם של 7 בנייני בוטיק עם 12 דיירים בלבד בכל מבנה, רק 2 דירות בכל קומה ופרטיות מרבית. כל רוכש המגיע לפרויקט יכול להתרשם ממספר דירות מרהיבות לדוגמא - קוטג' 5 חדרים צמוד קרקע עם מרחב פנימי גדול במיוחד בשטח של כ-150 מ"ר + גינה והצמדה בשטח של כ-130 מ"ר, דירות ופנטהאוזים במפלס אחד ,כל דירה ודירה מאופיינת ומתוכננת כפנטהאוז יוקרתי בגדלים הנעים בין כ- 135-160 מ"ר + מרפסות ענק כ- 35-70 מ"ר הצופות לנוף מרהיב. בנוסף, בפרויקט ALONEY NOFAR  וילות דו משפחתיות 6 חד' צמודות קרקע ,פנינה אישית ויוקרתית בשטח של כ-160 מ"ר + הצמדה וגינה של כ-130 מ"ר.

גבעת אלונים ממוקמת בקרבת צירי תנועה מרכזיים, כ-5 דקות מכביש 6 העתידי, דקות בודדות מהקריון וכביש 22(המתחבר למנהרות הכרמל ולאיזור מת"מ). גבעת אלונים מצטיינת בחזות מטופחת עם פארקים וגני משחקים לרווחת התושבים המתגוררים בגבעה. בנוסף, הוקמו בגבעת אלונים אשכול גני ילדים ובתי הספר יסודיים חדשים. תכנון הפרויקט בוצע ע"י האדריכל ז'אנו יוסף.

מנכ"ל ואחד הבעלים של חברת דר נופרים בע"מ, רפי בן משה, אמר, "חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים ובמסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר בפרויקט ALONEY NOFAR בגבעת אלונים". .

רקע:

חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ, שהינה חברה משפחתית בבעלות פרטית של בן משה רפי ושרית ודקל דליה ושלום, הוקמה לפני כ-20 שנה וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום, בנייה ושיווק של מאות יחידות דיור בקריות.

מיום הקמתה, מתמחה חברת הבנייה "דר נופרים" בע"מ בבניית בתי מגורים ייחודיים, הן בבנייה רוויה והן בבתים צמודי קרקע המאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הדירות בפרויקטים מציעות מפרט עשיר ויוקרתי יחד עם מרחבי מחייה שתוכננו להתאים למשפחות השמות דגש על מרחב פנים המותאם הן לצרכי ההורים והן לצרכי הילדים.