חברת צ.פ. ייזום ובניה, בחרה בבנק לאומי כבנק מלווה לפרויקט הדגל בלב כפר וורדים "ורד הכפר" מתחם קוטג'ים ומדורגים במרכז הכפר. בנק לאומי ינפיק ערבויות מכר לרוכשים. המתחם יכלול כ- 150 יחידות דיור במרכז הישוב הוותיק. השלב הראשון במתחם "ורד הכפר", יכלול 56 קוטג'ים, דו משפחתיים וחד משפחתיים בני 6-8 חדרים, 150-180 מ"ר בנוי עם גינות גדולות ופיתוח סביבתי המשתלב בנוף הירוק הטבעי, בלב הישוב הוותיק. לכל הקוטג'ים תכנון אדריכלי ייחודי,עיצוב פנים פונקציונאלי ומפרט טכני איכותי. מחירי הקוטג'ים מוצעים עתה ולזמן מוגבל במחירים אטרקטיביים החל מ- 1,575,000 ₪ שח לקוטג' דו משפחתי, 150 מ"ר בנוי. בכפר ורדים ייהנו הרוכשים מהטבת מס משמעותית של הגליל המערבי (החזר מס הכנסה) בשיעור של 11% !

כלים
קוטג'ים ''ורד הכפר'' בלב כפר ורדים. קרדיט הדמיה - TOTEM הדמיות
קוטג'ים ''ורד הכפר'' בלב כפר ורדים. קרדיט הדמיה - TOTEM הדמיות

 

השלב השני בפרויקט הדגל של חברת צ.פ. ייזום ובניה בלב כפר וורדים "ורד הכפר", אשר שיווקו יחל בעוד מספר חודשים יכלול 100 דירות בנות כ- 100 מ"ר במבנים מדורגים עם מרפסות המשקיפות לנוף המערבי הפתוח עד מישור החוף . ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט נאמד בכ- 210,000,000 ₪. פרויקט ורד הכפר תוכנן על ידי האדריכל רון רוזן זוכה פרסי תכנון רבים, אשר שם דגש רב על עיצוב אדריכלי קלאסי ושילובו של הפרויקט בנוף הירוק במרכז הישוב הוותיק, תוך מחשבה והתחשבות בטבע ובצרכי המשפחות. הפרויקט מבוצע על ידי חברת צ.פ. המבצעת בעצמה את כל הפרויקטים שהיא יוזמת. עבודות ההקמה של שלב א' צפויות להימשך כ- 12 חודשים. הפרויקט משווק ע"י דרא פרויקטים.

פרויקט ורד הכפר ממוקם בלב כפר ורדים, בעתודת הקרקע האחרונה שיש במרכז הכפר להציע. הישוב מדורג 9 מתוך 10 בדירוג חברתי-כלכלי של הלמ"ס והרוכשים ייהנו גם מיתרונות רבים נוספים ובהם: מערכת לימודית מקיפה ורציפה בתחומי החינוך, הכוללת פעוטונים, גני ילדים, ביה׳׳ס יסודי וביה׳׳ס תיכון. תפיסת החינוך, היישוב דוגל בראיה רחבה ובמתן כלים ופתרונות יצירתיים לכל הגילאים, למימוש האני העצמי ולהגשמת חלומותיהם של הילדים. מיקומו של היישוב מאפשר לתושביו נגישות גבוהה לפארקי ההייטק תפן ומשגב, ולאזורי תעסוקה בעכו, כרמיאל ונהריה.

מיום היווסדו בראשית שנות השמונים, נשמר באדיקות אופיו הפסטורלי של היישוב ועם השנים הפך להיות "הסביון של הצפון", המושך אליו אוכלוסייה איכותית מכל ערי האזור ואף מהמרכז. כפר ורדים ממוקם בליבו הירוק של הגליל המערבי, בגובה 650 מ' מעל פני הים, מול נוף גלילי מדהים.  לא בכדי שומר היישוב מדיי שנה על מעמדו הרם בצמרת עשרת היישובים היוקרתיים בישראל, בזכות קהילה איכותית, צביון הכפרי, תשתיות מודרניות, קוטג'ים עם הגגות אדומים ורחובות קסומים הטובלים בירוק אינסופי. את סיפור ההצלחה משלימים כאמור מערכת חינוך מצוינת ומערך חיי קהילה המבטיחים איכות חיים לבני כל הגילאים.

רקע:

חברת צ.פ. הוקמה לפני למעלה משני עשורים על ידי צבי פוקס, מהנדס בניין ודור שני לקבלני בניין. מנכ"ל החברה, רן ינאי, מלווה את החברה למעלה מ-18 שנים.
החברה מאמינה כי המשאב המשמעותי ביותר שלה הוא ההון האנושי, לראיה הנבחרת המלוכדת, המורכבת מצוותי ביצוע וניהול וותיקים ובעלי ניסיון.