אם אתם חולמים לטייל באחת המדינות המדהימות בעולם - אוסטרליה, אתם חייבים להוציא ויזה ורק אז לקנות את כרטיס הטיסה, אחרת כספכם ירד לטמיון. אין ספק כי כל אדם חייב לבקר לפחות פעם בחייו באוסטרליה, אך האם כל אדם אכן יכול לבקר ביבשת המהממת הזו? התשובה לכך היא כן, אך בתנאי והוא דאג לבקש ולקבל ויזה.

כלים

 

כך תצלחו את תהליך בקשת הוויזה

כדי לקבל ויזה, עליכם להכין מבעוד מועד את המסמכים הבאים: טופס בשם R48 אותו ניתן להוריד באתר המקוון של שגרירות אוסטרליה, דרכון ישראלי בתוקף לכל תקופת השהייה באוסטרליה פלוס חצי שנה (דהיינו אם אתם מבקשים היום ויזה ויש לכם תוקף לשנה בדרכון תוכלו לשהות באוסטרליה חצי שנה), תמונת פספורט מהתקופה האחרונה וקבלה מעידה על תשלום עבור הנפקת הוויזה לאוסטרליה (העלות הינה 340 ₪).

על פי רוב מאשרת שגרירות אוסטרליה ויזה לשישה חודשים לאחריהם יהיה עליכם לעזוב את המדינה. במידה ופגה לכם ויזת העבודה, אתם יכולים לבקש ממשרד ההגירה שיאריכו לכם אותה. הוצאת ויזה לאוסטרליה היא הליך קל ופשוט אותו מקבל כמעט כל אדם וזאת בתנאי שהוא מילא את הפרטים בדקדקנות וערנות מרבית.

סוגי הוויזות השונות אותן אתם יכולים לבקש

בבואכם לבקש ויזה לאוסטרליה, חשוב שתיקחו בחשבון כי קיימות 3 סוגי ויזות לאוסטרליה והן: ויזת תייר, ויזת עסקית וויזת סטודנט.

ויזת תייר מחייבת אתכם להמציא כרטיס טיסה הלוך ושוב ואת הויזה אתם יכולים להוציא באמצעות בוכן נסיעות ובאופן עצמאי. משך קבלת הוויזה מרגע הבקשה היא כ-10 ימים ואת הויזה אתם יכולים לקבל ל- 3,6 או 12 חודשים.

ויזת עסקים או ויזת עבודה באוסטרליה נחלקת לשני סוגים, האחת היא ויזה המאפשרת שהייה של עד כ- 3 חודשים למטרת עסקים באוסטרליה וויזת עסקים לטווח ארוך באמצעותה ניתן להישאר עד 4 שנים. אם קבלתם ויזה קצרה, אתם לא יכולים להאריך אותה וכך או אחרת על מנת לקבל ויזת עבודה – גם המעסיק וגם המועסק צרכים לקחת חלק בתהליך.

ויזת סטודנט – ויזה באמצעותה ניתן לשהות כ- 3 חודשים באוסטרליה אך יש להנפיקה בישראל. במהלך בקשת הויזה על המבקש לעבור בדיקות רפואיות בקרב רופאים מומחים מטעם שגרירות אוסטרליה ולעבור מבחני כניסה לרבות שמיעה, כתיבה, קריאה ודיבור באנגלית. הוויזה תינתן רק לאחר גמר הבדיקות המדוברות.

לסיכום – אוסטרליה מחכה לכם, קחו לעצמכם רגע ושקלו כיצד אתם עתידים להוציא את הויזה לאוסטרליה.

נכתב באדיבות: "קנגורו שירותי הגירה בע"מ" - שירותי הגירה לאוסטרליה, ניו זילנד, קנדה, אנגליה וארה"ב.