נדמה כי הגברים והנשים חולקים את אותו החשש: הגברים חוששים מאד להעניק טבעת שלא תשביע את רצונה של בת הזוג, בעוד הנשים בעצמן חוששות מאד לקבל טבעת שבלשון המעטה הן לא מחבבות. מדריכים רבים באינטרנט מבקשים להדריך את הגברים הנרגשים איך לבחור את הטבעת המתאימה ביותר, אך למה שלא לעשות זאת בצורה קלה יותר? נשים יקרות, לפניכן הדרכים הקלות והיעילות להעביר את המסר בצורה ברורה:

כלים

 

"אין, הטבעת שלה פשוט מהממת!"

הדרך הקלה ביותר לשקף לבן הזוג שלכן כי אתן מעוניינות בדגם מסוים, היא פשוט להראות לו דגם של ידוענית או של חברה טובה שלכן. עם אימרה שכזו, אתן למעשה לא מדברות על עצמכן בצורה ישירה, אלא מדברות על טבעת אחרת תוך שאתן מחמיאות לה. בנות יקרות: כל עוד השיח המשותף ביניכם על הצעת הנישואין הולך וגובר, דעו כי הגברים יצליחו לעשות את המהלך של 1+1 וכך לרכוש את הטבעת שאתן מדברות עליה רבות.

"אני אוהבת רק זהב לבן, הצהוב פחות לטעמי"

לעתים, ההכוונה הפשוטה ביותר שתתנו לגברים שלכן תעשה את כל העבודה. אם ידעתן ואם לא, מסתבר כי עם רכישת טבעת אירוסין, גברים מבזבזים המון זמן בעיקר על ההחלטה בדבר הזהב הלבן או הצהוב. למה שהגברים יצטרכו להמר על צבע הזהב בעת שאתן יכולות להעביר את המסר בצורה פשוטה? תוכלו לדבר בפתיחות מלאה על צבע הזהב החביב עליכן, תוך שתוכלו להדגיש את חיבתכן לצבע זהב מסוים ולסלידתכן מצבע הזהב האחר.

"כמה שיותר קלאסי, כך טוב יותר"

אתם מסתובבים יחד במרכז קניות ועוצרים ליד חנות תכשיטים? אין עוד מקום טוב יותר לדבר בו על טבעת האירוסין מאשר במקום שכזה. הסיבה? לא יזמתן את השיחה כך סתם, אלא שהמעבר ליד החנות זימן לכן את הנושא החם. במקרה שכזה, כדאי לנצל את המעבר ליד הדגמים הרבים, ולהדגיש בפני הגבר שלכן איזו טבעת אתן מצפות לקבל. כידוע, ישנם דגמי וינטאז', דגמים קלאסים, מודרנים ומעוצבים. במקום לדבר על דגמים אחרים, דברו אך ורק על הדגמים שאתן הייתן שמחות לקבל – כך המסר יחדור בקלות אל מוחם של הגברים.

"אהובי, ליום שבו תחליט, זו הטבעת שלי"

וכן, גם ישנן הנשים שלא מתביישות כלל להגיד מה הן רוצות. הנשים של 2018 דעתניות ובטוחות בעצמן – כך שאם אפשר, למה שלא להציג בפני האחד שלכן איזו טבעת הייתן רוצות לקבל? בעוד ישנן הנשים שעושות זאת עם שליחת תמונה של הטבעת אל המכשיר הסלולארי, גם ישנן אלו שלא מתביישות לחשוף קטלוג אל מול הגבר שלהן ולהכריז: "ביום שבו תחליט לעשות את הצעד, זו הטבעת שתעשה אותי מאושרת". מדובר על דרך חיננית, מחוייכת וכזו שמשלבת הומור.

קטלוג טבעות אירוסין של גולמי