הורים משתמשים בשורה ארוכה של שיקולים כאשר הם בוחרים שמות לילדים, אך אין ספק שאחד הבולטים שבהם מייצג ניסיון להשפיע באופן חיובי על החיים שלהם כאנשים בוגרים. החלטתם לבחור שם בינלאומי לבת? הנה כמה הצעות

כלים

 

בחירה של שמות לבנות היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, היצע השמות הזה קטן יותר בהשוואה לשמות לבנים ולא תמיד אפשר ללכת אחורה עד לתקופת התנ"ך כדי לשאוב השראה. שנית, ממילא כל שם מייצג עולם ומלואו של מערכת שיקולים ולכל הורה יש נטיות לב אחרות. כתוצאה מכך, הורים לילדים עלולים לחוות בלבול.

אחד השיקולים השכיחים בבחירת שמות לילדים מתבטא בניסיון להשפיע באופן חיובי על החיים שלהם כאנשים בוגרים. אם למשל רוצים להקל עליהם במציאת קריירה ויחסי חברה בינלאומיים, הפתרון האידיאלי הוא שם גלובאלי.

אז מה האפשרויות לשמות בינלאומיים לבייבי גירל המתוקה שלנו? קבלו 4 הצעות:

מגי

מגי, או בלועזית Maggie, הוא שם שמגיע מהשפה היוונית ושייך באופן מובהק לקטגוריה של שמות בינלאומיים. אין מקום בעולם שבו לא יידעו איך לבטא את השם מגי או מה לעשות כדי לפנות לילדה שלכם בשמה הפרטי.

השם מגי מייצג כידוע קיצור לשם מרגרט. בשפה היוונית מרגרט היא אבן חן שצומחת בצדף, או מה שמכונה בעברית פנינה. כמו כן, השם מגי מבטא לפי הקבלה שאיפה לרב תרבותיות ויש גם מפורסמות שנושאות אותו בגאווה ובהן מגי ג'ילנהול או מגי וילר.

אנבל

השם אנבל, Annabel, אהוב מאוד על הורים לילדים בישראל ולא רק כי הוא בינלאומי. זהו שם שמורכב מצירוף המילים "אנה" ו"בלה", מה שאומר בלטינית יפה, חיננית וטובת מראה. שמות דומים לאנבל יהיו לינדה, לין ואמי וחוץ מהספר "אנבל לי" מאת אדגר אלן פו, הוא גם מוכר בזכות שחקנית הטניס המפורסמת אנבל מדינה גאריגס.

בוני

השם בוני, או בלועזית Bonnie, מייצג את האופציה של היוניסקס ברשימה. כאן מקור השם הוא מצרפתית, שבה מדובר על ורסיה למילה "בון" – טוב, יפה או נאה. גם השם בוני מבטא לפי הקבלה רב תרבותיות אך במקביל הוא מזוהה עם חן ונוי.

במידה ורוצים משהו דומה לבוני אבל לא מוכנים להתחייב להשפעות פרנקיות, ניתן לבחור בשמות כמו כן או לינוי. המגבלה היחידה כאן היא שלא מדובר בשמות בינלאומיים כי אם השם חן למשל כמעט בלתי אפשרי לבטא באנגלית.

קורין

השם קורין יכול להיכתב בתור Korrine או Corinne וגם הוא מגיע מיוונית. בשפות קיריליות קורין היא נערה צעירה, מה שעוזר להבין מדוע לפי הקבלה זהו שם שמרמז על רוח נעורים וחיבור לצד הנשי של ההורים.  לבסוף, המפורסמות הישראליות שנושאות את השם הזה הן קורין אלאל וקורין גדעון.