כרטיסי ביקור מהווים דרך מקצועית להציג את עצמכם ואת העסק שלכם, וכן דרך יעילה במיוחד לפרסם את עצמכם בכנסים, בפגישות מקצועיות ובכל מקום אחר בו אתם נמצאים. כמו בכל תחום אחר בפרסום, נראות ומקצועיות הם שני דברים חשובים במיוחד, ובעזרת עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור בבית דפוס מקצועי, תוכלו להיות בטוחים שכולם ירצו ליצור עמכם קשרים מקצועיים.

כלים

 

עיצוב כרטיסי ביקור – כיצד לעצב את הכרטיס שלכם?

כל כרטיס ביקור צריך להכיל מספר אלמנטים חשובים – לוגו, שם איש קשר, פרטי התקשרות וסיסמה במקרה שאכן יש לכם כזאת. מלבד הפרטים הבסיסיים הללו, חשוב לבחור גם פונט מתאים, צבע רקע של הכרטיס, פלטת צבעים כללית, סוג נייר, עובי ועוד. לרובנו אין את הידע המקצועי הנחוץ לעיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים, ולכן אנשים רבים פונים אל בית דפוס מקצועי שיעצב עבורם כרטיסי ביקור. במקרה שיש עיצוב מסוים שחשבתם עליו או שאתם מעוניינים בו, בית דפוס מקצועי יוכל להתאים את העיצוב לכרטיס הביקור שלכם וגם להדפיס אותו.

הדפסת כרטיסי ביקור יוקרתיים בבית דפוס

בעבר, השיטה הנפוצה ביותר להדפסת כרטיסי ביקור הייתה על ידי הכנת גלופות והחתמה ידנית של כל כרטיס. השיטה הזו קיימת עד היום, אך יש לה חלופה מהירה יותר. הכנת גלופות לכרטיסי ביקור אורכת לא מעט זמן ומאמץ, וגם עולה יותר מאשר הדפסת כרטיסים בשיטה השנייה – הדפסה דיגיטלית.

מכונת הדפסה דיגיטלית יכולה לייצר עבורכם כמויות גדולות של כרטיסי ביקור תוך זמן קצר, כך שברגע שיהיה לכם את העיצוב שאתם מעוניינים בו, תוכלו להזמין את כמות כרטיסי הביקור שאתם צריכים ולקבל אותם במהרה.

במידה ואתם חפצים בכרטיסי ביקור יוקרתיים שיהיו מעט יותר מיוחדים ומעט יותר יפים מהמקובל – ניתן להזמין כרטיסי ביקור מיוחדים על הטבעה של זהב או של כסף. יצירה של כרטיס ביקור יוקרתי באמצעות פויל והטבעה – ישדרגו את כרטיס הביקור שלכם.

עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור בבית דפוס מקצועי תאפשר לכם לקבל כרטיסים בעיצוב מקצועי תוך זמן קצר כך שתוכלו להציג את עצמכם ואת העסק שלכם בכל עת.

המאמר באדיבות דפוס כרטא –כרטיסי ביקור יוקרתיים

https://www.kartaprint.co.il