במשך שנים רבות, רק אנשים בעלי יכולת כלכלית מאוד גבוהה יכלו להתקין בריכות בחצר הבית ועל כן מעטים עשו זאת. זה נבע הן מהסיבה שעלויות ההתקנה היו מאוד יקרות והן מהסיבה שעלויות האחזקות השוטפות, כולל עלויות המים, היו מאוד גבוהות לאורך זמן.

כלים

 

בעשור שניים האחרונים, המצב השתנה, ואנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים אשר רוכשים ומתקינים בריכות בחצר הבית שלהם. העניין נובע הן בגלל עלייה ברמת החיים, כניסה של חברות שונות לשוק מה שהוביל לירידה במחירים, וכן אופציות אחזקה הרבה יותר זולות ופשוטות. צריך לציין שגם סגנון החיים השתנה, ואנשים מעדיפים היום שהכל יהיה קרוב יותר, ביתי יותר, ולא לחפש פתרונות חיצוניים, וכך במקום ללכת לבריכה ציבורית, הם מעדיפים להתקין בריכה ביתית, בה הם יכולים להשתמש מתי שהם רוצים.

בריכות INTEX הן דוגמא טובה, לסוג של בריכות שאנשים רבים בוחרים להתקין בחצרות וגינות הבתים. מדובר על בריכה מאוד פשוטה ונוחה להתקנה, בריכה מאוד פשוט לתחזוקה, היא נחשבת מאוד אמינה ועמידה לאורך זמן. חברת אינטקס נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הבריכות, יש לה ניסיון של למעלה מארבעים שנה בתחום, והיא מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של בריכות מדגמים שונים, אשר יכולים להתאים למגוון רחב של בתים פרטיים ואחרים.

לפני שאנחנו נסביר על היתרונות של בריכות INTEX, חשוב לומר, אם אנחנו רוצים ליהנות מבריכה ביתית, בריכה פרטית, אנחנו צריכים לוודא שיש לנו את כל מה שנדרש בשביל להתקין בריכה כזו בצורה נוחה ונכונה, וכן שיש לנו את כל מה שצריך בשביל שנוכל להשתמש ולתחזק אותה כנדרש, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות אחרות.

מה היתרונות של התקנת בריכת INTEX

בריכות אינטקס שונות מבריכות רגילות, בכל שאנחנו לא צריכים לייצר תשתית מיוחדת בשביל להתקין אותה, אנחנו לא צריכים לחפור בורות או דברים אחרים. מדובר בבריכה שנמצאת על פני השטח, כל מה שנדרש בשביל להעמיד אותה, זו קרקע ישרה וחלקה, ומשאבות אשר יאפשרו לנו לנפח אותה. מכאן אנחנו למדים, שבניגוד לבריכות אחרות, ברכיה מסוג זה, ניתנת להעברה, ניוד ממקום למקום. לכן, אם אנחנו עוברים דירה, אנחנו תמיד יכולים לקחת איתנו את הבריכה.

מאחר ומדובר בבריכה מתנפחת, הרי שגם התחזוקה שלה היא הרבה יותר פשוטה מאשר בריכה רגילה. היא הרבה פחות מסורבלת, קל יותר לנקות אותה, היא דורשת הרבה פחות זמן תחזוקה. זה יכול להיות פתרון אידיאלי למי שאין לו את האפשרות לתחזק את הבריכה על בסיס קבוע.

צריך לומר עוד, שהמבנה של הבריכה הוא כזה שיכול להתאים גם לילדים וגם למבוגרים, אם אנחנו רוצים להעמיד אותה בחצר, גינה או בכל מקום אחר, ולאפשר לכל אחד מבני הבית להשתמש בה.