עוקבים באינסטגרם הפכו למצרך מבוקש ביותר בעקבות העלייה של אינסטגרם במעמד בתחום הרשתות החברתיות. לאחר קניית אינסטגרם על ידי פייסבוק, אנחנו עדים לעלייה מטאורית בקצב ההצטרפות לרשת החברתית אינסטגרם וזה רק עולה. בעקבות כך, עולה הביקוש למוצר לוהט בשוק כיום והוא עוקבים באינסטגרם.

כלים

אז איך קונים עוקבים באינסטגרם?

למעשה, קניית עוקבים באינסטגרם הינו תהליך פשוט וקל. נכנסים לאתר מסוים שמציע קידום באינסטגרם על ידי קניית עוקבים ושם בוחרים חבילה. החבילה היא בעצם כמות מסויימת של עוקבים. זה נע לרוב בין 200 עוקבים ל-10 אלף עוקבים. לכל חבילה קיים מחיר וככל שהכמות יותר גדולה כך המחיר גדל בהתאם.

לאחר שבחרנו את כמות העוקבים הרצויה, אנחנו עוברים לתשלום. כבר בתשלום תתבקשו להזין את שם המשתמש שלך באינסטגרם. איך מוצאים את השם? היכנסו לפרופיל שלכם באינסטגרם ומעל התמונה שלכם יופיע שם המשתמש. תוכלו לדעת שזה השם המשתמש הנכון על ידי חיפוש של השם הנ"ל באינסטגרם.

לאחר התשלום, העוקבים יעלו אצלכם תוך מספר דקות או עד כמה שעות, תלוי בזמן האספקה של החברה.

במה זה תורם לי?

למעשה מונה העוקבים באינסטגרם הוא הפרמטר הכי משמעותי ברשת החברתית. כמו שבפייסבוק קיים מונה לייקים. כך באינסטגרם ניתן לבסס מעמד ופופולריות על פי כמות העוקבים שלכם בפרופיל. אז בראש ובראשונה, היתרון המרכזי הוא צבירת מוניטין ופופולריות באינסטגרם על פני אחרים או מתחרים.

בנוסף, פרופיל אינסטגרם עם כמות גדולה של עוקבים יכול לקבל הטבות מסוימות מאינסטגרם. לדוגמא, פרופילים עם יותר מ-10 אלף עוקבים יכולים להוסיף קישור בסטורי. למי שלא מכיר, מדובר על סטורי כמו בפרסומות ממומנות באינסטגרם. צופים בסטורי וניתן לבצע החלקה למעלה ובכך נכנסים לקישור המצורף. זה נהדר לשיתופי פעולה.

דבר שנכנס לאחרונה באופן משמעותי הוא מובילי דעת קהל. פרופיל שיש לו הרבה עוקבים באינסטגרם נחשב למוביל דעת קהל. חברות פרסום מחפשות אנשים כאלו על מנת לפרסם אצלם מוצרים. לפעמים התגמול הוא תשלום ולעיתים מדובר במתנות שוות שערכם יכול להגיע למאות שקלים. הכל כמובן נמדד על פי כמות העוקבים שלכם. כמו שהסברנו, כיום זה הפרמטר הכי משמעותי באינסטגרם.

רוצים להעלות עוקבים בקלות? InstaPlus מציעה מגוון חבילות לקידום עוקבים באינסטגרם. זמן האספקה מהיר, עוקבים איכותיים ושירות לקוחות נהדר.