איסלנד היא יעד תיירותי נפלא שבו אפשר לבקר לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת. בכל מקרה, מומלץ להעניק עדיפות לטיול מאורגן וכך ליהנות ממגוון רחב של יתרונות

כלים

 

הרפובליקה של איסלנד היא למעשה מדינת אי ששוכנת באזור הצפוני של האוקיינוס האטלנטי. כתוצאה מהמיקום הייחודי, ברוב שטחה של איסלנד יש אזורים המכוסים קרחונים והאקלים בה ממוזג. בנוסף, הרכס המרכז-אטלנטי עולה באיסלנד מעל פני הים וחוצה יבשה באופן שלא קיים באף מקום אחר בעולם כולו.

מכל האמור לעיל אפשר להבין את האווירה באיסלנד ואת השילוב המדהים שהיא מציעה בין סיפור של קרח ואש. מצד אחד, איסלנד ממוזגת, קרה ובעלת אגמים ונהרות בהיקפים עצומים. מנגד, באיסלנד יש הרי געש שחלקם פעילים וכל זה עוד לפני שמזכירים את תופעת הזוהר הצפוני.

למה לבקר באיסלנד במסגרת טיול מאורגן?

נגישות גבוהה וקווי תעופה חדשים הופכים את איסלנד למקום שקל מאוד לטייל בו. ישראלים יכולים להגיע לאיסלנד כמעט לכל אורך השנה ואפשר למצוא בה פעילויות ליחידים, זוגות צעירים בירח דבש וכמובן משפחות עם ילדים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, האקלים באיסלנד לא פוגע בחוויית הטיול אלא דווקא מעשיר ומחזק אותה.

עם זאת, רצוי לתת עדיפות לאפשרות של טיול מאורגן לאיסלנד על פני טיול עצמאי. טיול מאורגן מהווה נכון להיום את הדרך הנוחה ביותר לטייל באיסלנד בלי לבזבז זמן וכסף. בעזרת טיול מאורגן ניתן ללמוד על מאחורי הקלעים של האי הנורדי, להכיר מקרוב את הסיפור של איסלנד ולפגוש תרבות עשירה ומרתקת.

היתרונות של טיול מאורגן

הביקור באיסלנד מאפשר לצפות בתופעות גיאולוגיות מרהיבות ובעזרת טיול מאורגן ניתן להפיק מהן ערך מוסף. מטבע הדברים, מי שיוצא לטיול מאורגן יודע בדיוק איפה הוא הולך לבקר, כמה זמן תימשך הפעילות בכל אטרקציה ובאיזה אופן ניתן יהיה לשלב בין החוויות הקיימות. יתרה על כך, הטיול מועבר על ידי מדריך מקצועי שמכיר היטב את איסלנד ואת מה שיש לה להציע.

כך למשל ניתן למצוא מסלולי טיול שבהם הדגש הוא על נופי פרא בראשיתיים לטובת צילום ותיעוד קרחוני ענק, גייזרים פולטי קיטור או מפלי קצף לבן בתוך סלעים שחורים. מנגד, יש טיולים שמתמקדים בטבע ובהם רואים את ציפורי הים ואת המגוון העצום של החיות. בסופו של דבר, המטרה היא להתאים את אופי הביקור לצרכים של המטיילים וכך לדאוג שהם יחזרו מאיסלנד עם חוויה לכל החיים.

לסיכום, איסלנד מספרת סיפור אחר לגמרי ממה שאנחנו כישראלים מכירים ואפילו בהשוואה למדינות אחרות באירופה וארצות הברית היא נחשבת ייחודית. החוויה באיסלנד כוללת את הנוף ואת הטבע, אך הדרך ליהנות ממנה עד הסוף היא באמצעות טיול מאורגן. הטיול משתלם ונוח והוא מותאם לצרכי המטיילים באופן אישי.