לא תאמינו איזו השפעה יש למיטה שלכם על איכות החיים שלכם. כאן נסביר לכם בדיוק למה ואיך!

מהות ההבדל

לפני שנעסוק בהשפעה שלה איכות החיים שלנו, חשוב להבין מהי בכלל מיטה מתכווננת ובמה היא שונה מהמיטה הרגילה. אם כן, בשונה מהמיטה הרגילה והמוכרת, המיטה המתכווננת מורכבת מחלקים שונים הניתנים לשינוי זווית ובאמצעותה ניתן לשנות את התנוחה של חלקי הגוף השונים עד להגעה אל התנוחה האופטימלית.

 

ההשפעה

ההשפעה של מיטה מתכווננת על איכות החיים באה לידי ביטוי בעיקר באיכות השינה שלנו. כשאנו ישנים בתנוחה הנוחה לנו ביותר והתומכת ביותר בגופנו, אנו נהנים משינה טובה יותר וכך הגוף שלנו מתפקד טוב יותר במשך היום. שינה טובה משפיעה רבות גם על מצב הרוח שלנו, מפני שרק במהלכה מופרשים בגופנו ההורמונים האחראיים עליו ולמעשה, היא יכולה לעזור במצבים של דכדוך ואף למנוע אותו.

מכאני או חשמלי?

חלק נכבד מאיכות חיים גבוהה הוא האפשרות לעשות דברים ביתר קלות. כאן נכנסת לתמונה מיטה מתכווננת חשמלית לעומת זו המכאנית. שינויי התנוחה במיטה המכאנית נעשים על ידי הרמה והורדה ידנית של חלקי המיטה ואילו במיטה המתכווננת החשמלית הם נעשים באמצעות שלט המחובר למנגנון של המיטה וכך ניתן לעשות זאת מתוך המיטה עצמה ובלי לקום ממנה. כך ניתן לחוש באותו הרגע מהי התנוחה הרצויה ואין צורך בקימה לצורך ביצוע שינויים ותיקונים נוספים.

שינויים עם הזמן

המיטות המתכווננות, הן המכאניות והן החשמליות, קיימות כבר שנים רבות. יחד עם זאת, בעבר לא היה נפוץ לראות אותן אצל משפחות רבות, מפני שהן נחשבו למותרות יוקרתיות ולא באמת נחוצות. גם המשפחות שרכשו מיטה מתכווננת, רכשו אותה רק עבור ההורים ולא אפשרו גם לילדים ליהנות מהן. כיום לעומת זאת, המיטות המתכווננות נכנסו לבתים רבים והורים שנהנים מהן ומבינים את היתרונות שלהן ממהרים לרכוש אותן גם לילדיהן.

היתרונות בשביל הילדים

מרבית הילדים, ובעיקר אלו שבגיל הנעורים, נוהגים לבלות את רוב זמנם ספונים בחדריהם בביצוע פעילויות שונות כדוגמת קריאה, צפייה בטלוויזיה, משחקי מחשב ועוד. היות שכך חשוב לציין, שביצוע פעילויות אלו במשך שעות רבות כל כך ללא תמיכה לגב עלולה להזיק לו ואילו עם מיטה מתכווננת ניתן ליהנות מהן בתנוחה נוחה ותומכת לגב ולשאר חלקי הגוף.

בשביל מבוגרים

גם בני הגיל השלישי יכולים ליהנות מהיתרונות של המיטות המתכווננות, בעיקר בכל הנוגע למעבר בין תנוחות. לדוגמה, אם האדם המבוגר מתקשה במעבר בין תנוחת ישיבה לשכיבה ולהפך, בעזרת מיטה מתכווננת חשמלית הוא יכול לשנות את הזווית של החלק העליון של המיטה וכך לעבור בין התנוחות ביתר קלות. כך הוא יכול ליהנות מתחושת העצמאות ולא להזדקק לעזרת הזולת לשם שכיבה וקימה.

עדכונים אחרונים

קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…
קרדיט צרי ישראל

הפיכת הרכב החשמלי למציאות: המהפכה בתעשיית הרכב

בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גוברת, הרכב החשמלי (EV) מגלם את השינוי הפרדיגמטי…
קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד ניתן למנוע ולפתור סכסוכים בין חברים או בני משפחה

גישור הוא תהליך שבו צדדים לסכסוך נעזרים בגורם ניטרלי, הנקרא מגשר, כדי להגיע להסכמה הדדית.…
קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות מזנין ופתרונות מימון

בתחום היזמות, במיוחד בענף הנדל"ן הדינמי, הבטחת המימון הנכונה יכולה להכתיב משמעותית את…
קרדיט תמונה FREEPIK

שדרוג אירועים ותערוכות עם מסכי לד מתקדמים

כיום, התחום המתפתח ללא הרף של אירועים ותערוכות, החיפוש אחר יצירת חוויות בלתי נשכחות…