קידוח יהלום הוא שיטה פופולרית מאוד של קידוח שמאפשרת עבודה מדויקת מאוד ונקייה. השיטה הזו היא השיטה המושלמת שנותנת מענה להרבה מהצרכים והדרישות בתעשיית הבנייה ומקדחי יהלום הם אחד הכלים המגוונים והאמינים ביותר לעבודה.

 

אולם, ישנם מספר מקרים שבהם שימוש במקדח יהלום עלול להיות בלתי יעיל. הצוות ביהלומי ניסור בטון הכין עבורכם את המאמר הבא המפרט מתי נכון ומתי לא נכון להשתמש בקידוח יהלום, כדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר עבור הפרויקט שלכם.

החומרים המתאימים לקידוח יהלום

יהלומים הם החומר הקשה ביותר בעולם ולכן קידוח יהלום הוא השיטה המתאימה ביותר לשימוש בקידוח בחומרים קשים שמקדחה רגילה לא יכולה להתמודד איתם. סוג החומרים שמתאימים לקידוח יהלום נופלים באחת מהקטגוריות הבאות: זכוכית (זכוכית מחוסמת היא יוצאת מן הכלל ונדון בכך בהמשך), בטון, גרניט, קרמיקה, פורצלן, אריחים וכדומה.

בהתאם לקשיות החומר שבו אתם קודחים, תצטרכו לשנות את מהירות המקדח, הלחץ שמופעל עליו וכמות השימון הנדרש בזמן הקידוח. שימון לא מספיק, שימוש במהירות לא נכונה או לחץ גדול מדי עלולים להזיק למקדחה ולחומר שבו אתם קודחים. אנחנו, ביהלומי ניסור בטון, תמיד ממליצים להיעזר במומחים כדי לוודא שהעבודה מתבצעת באופן נכון ובסטנדרטים גבוהים.

לא מומלץ להשתמש בקידוח יהלום על חומרים רכים מאחר והמרקם הרך של החומר עלול להצטבר ולסתום את המקדח, להאט את התהליך ואפילו לגרום לקידוח להיות בלתי מדויק ולהזיק למקדחה.

קידוח חורים מדויקים

קידוח יהלום מתאים לכל פרויקט שדורש דיוק. זוהי השיטה המושלמת לשימוש כאשר רוצים ליצור חורים עגולים, בכל עומק שנדרש, שצריכים להיות מדויקים לכל אורכם. מקדח יהלום מגיע במבחר גדלים, עד לגודל של 0.75 מילימטר, וכך מתאפשר להשתמש בקידוח היהלום לביצוע עבודות גדולות או קטנות באותה רמה גבוהה של של דיוק ואיכות.

לא לזכוכית מחוסמת

קידוח בזכוכית מחוסמת הוא קשה ומסובך עם אחוזי שבירה גבוהים של עד 90%. הסיבה לכך היא שכדי ליצור זכוכית מחוסמת, נדרש להפעיל רמה גבוהה של לחץ על חלקים של החומר שלא נראים לעין. אם תקדחו בחלק כזה של הזכוכית, סביר מאוד להניח שייגרם סדק. גם אם תצליחו לקדוח בזכוכית המחוסמת תוך שימוש במקדח באיכות הגבוהה ביותר, עם דיוק והרבה תשומת לב, אנחנו ממליצים שתיצרו קשר עם המומחים לפני שתתחילו בתהליך.

אם אתם זקוקים לשירותי קידוח יהלום, הצוות שלנו ביהלומי ניסור בטון ישמח להעמיד לרשותכם את שנות הניסיון הרבות שלו ולעזור לכם בכל פרויקט, גדול או קטן. השיטות שלנו מבטיחות מחירי ניסור וקידוח יהלום הוגנים עם שירות מהיר, נקי ומושלם, שיאפשר לכם להשלים את הפרויקט שלכם בהקדם האפשרי ולשביעות רצונכם המלאה. למידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום.