השקעה בנדל"ן היא תמיד נבונה ויכולה להוביל להצלחה אך החוכמה האמיתית היא לדעת היכן להשקיע מבחינת סוג הנכס והמיקום שלו. נכון לשני העשורים האחרונים, העיר שהכי משתלם להשקיע בה בישראל זו תל אביב.

דירה להשקעה
דירה להשקעה

 

העיר תל אביב היא אחת הערים הגדולות והפופולריות בארץ, הנדל"ן בה רק הולך ומתייקר מדי חודש והביקוש לדירות שם אינו מסתיים. תל אביב מחולקת לשלושה אזורים עיקריים: מרכז העיר, צפון העיר ודרום העיר. האזורים היקרים יותר הם מרכז וצפון תל אביב אך זה יהיה נבון לא פחות לבצע השקעה בנדל"ן בדרום תל אביב מכיוון שאזור זה נחשב לאזור צעיר ומתפתח שהולך ומשתדרג מדי יום ביומו.

באילו שכונות ורחובות בדרום תל אביב משתלם להשקיע?

בדרום תל אביב יש לא מעט רחובות שנחשבים למפוקפקים מכיוון שמרבית הדיירים שם הם ממצב סוציואקונומי נמוך ויש גם לא מעט בעיות ופשע ברחובות אלו. עם זאת, ישנם רחובות אהובים מאוד בקרב קהל הסטודנטים והצעירים בעיר ואלו נוהרים אליהם בכדי לחפש לעצמם דירת מגורים או חדר בדירת שותפים.

קניית דירה להשקעה באזור דרום תל אביב תניב עבורכם הכנסה חודשים של כמה אלפי שקלים, גם אם מדובר בדירה ישנה ולא משופצת. ככל שתשקיעו יותר בדירה כך תוכלו לגבות בעבורה שכירות גבוהה יותר והרווח יהיה משתלם יותר מעת לעת. השכונות המומלצות להשקעה בדרום תל אביב הם נווה שאנן ופלורנטין.

גם ברחוב אלנבי אשר חוצה את העיר תוכלו למצוא לא מעט אפשרויות השקעה משתלמות. אחת הדרכים להשקיע כראוי היא איתור פרויקטים חדשים בפלורנטין ונווה שאנן, רכישת דירות בפרויקטים אלו ולאחר מכן השכרתן לדיירים פוטנציאלים.

כמה עולה דירה בדרום תל אביב?

מחיר הדירות בדרום תל אביב עולה מדי חודש והנתונים מראים כי הביקוש גדל ואינו נעצר. מחיר דירות בדרום תל אביב אמנם זול יותר מצפון ומרכז העיר אך המחירים עדיין נעים סביב ה-2 מיליון ומעלה.

עלות דירה בדרום תל אביב קשורה גם למיקום המדויק בו הדירה נמצאת, בפרויקטים חדשים בפלורנטין ישנן דירות שעולות גם כפול ומגיעות ל4.5 מיליון שקלים. המחיר תלוי בגודל הדירה, בתוספות שנלוות אליה (חנייה, אבטחה, מכבסה צמודה וכו') ובפוטנציאל העתידי של השכונה.

חשוב להבהיר כי דרום תל אביב הולכת ומתחדשת, המטרה של הרשויות היא "לנקות" את העיר מפשע ומלכלוך, להביא להתחדשות עירונית ולאכלס צעירים ומשפחות בנוחות ובשלווה. רחובות תל אביב המבוקשים ילכו וישתפרו משנה לשנה ולכן יהיה נבון מאוד להשקיע בנדל"ן בדרום העיר עוד היום ובכך להביא את עצמכם להצלחה כלכלית משמעותית תוך מספר חודשים עד שנה.

לסיכום, במידה והנכם מסוגלים להשקיע בנכס בתל אביב – בדקו את האזור הדרומי בעיר וחפשו אחר פרויקטים חדשים.