מה עושים במהלך החופש הגדול? ובכן זו שאלה שמעסיקה לא מעט הורים, ולא בכדי. במהלך חופשת הקיץ, הילדים עשויים למצוא את עצמם ישובים מול המסכים לאורך זמן, ובמקרים מסוימים משתעממים ולא מוצאים תעסוקה. כיצד ניתן להעסיק את הילדים בחופש? הנה 7 הצעות:

כלים
ג'יפ ממונע לילדים
ג'יפ ממונע לילדים

בילוי בפארק

מי אמר שבילוי בפארק העירוני חייב להיות משעמם? למעשה הוא יכול להיות הרבה יותר אטרקטיבי ממה שאתם חושבים. תוכלו להגיע לפארקים כמו פארק הירקון, הפארק הלאומי ברמת גן ודומיהם, כשאתם מצוידים במשחקים כמו ממונעים שמתאימים לילדים, קורקינטים, אופניים וכו'. עוד ניתן לערוך פיקניק חווייתי ולהביא מבעוד מועד מאכלים מזינים וטעימים. אם תתארגנו באופן מושכל, תוכלו לבלות בפארק כמה שעות טובות ולהעניק לילדיכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

עבודות יצירה ביתיות

פעילויות יצירה הן בין הפעילויות המומלצות ביותר לחופשת הקיץ, ויש לכך כמה סיבות: תחילה, מדובר בפעילות מעשירה שמפתחת את המיומנויות המוטוריות והקוגניטיביות של הילדים. שנית, ניתן לעסוק ביצירה בכל רגע שרוצים, כשאפשר ליצור מגוון רחב של עבודות שונות (כך שאף פעם לא משעמם). נוסף לכך, זו פעילות שמתבצעת בין כתלי הבית, כך שאינה מצריכה מכם מאמץ. ולבסוף, מדובר בפעילות שיכולה להעסיק את הילדים בין שעה לכמה שעות טובות, ובכך היא מהווה תעסוקה מצוינת עבור הילדים.

מומלץ לרכוש חומרי יצירה מבעוד מועד, ולדאוג לילדים לפינת יצירה מאובזרת. בין החומרים החיוניים (חומרים מהם ניתן ליצור מגוון רחב של עבודות), כדאי לרכוש בריסטולים צבעוניים, דבק פלסטי, מספריים, מדבקות בשלל עיצובים, פונפונים, חיתוכי סול, בסיסי עץ (ניתן להכין מהם שלט לדלת או לוח מודעות), מגנטים דקים וצבעים\טושים. תוכלו לחפש השראה ברשת ולראות אילו חומרי יצירה נוספים יסייעו לילדים ליצור, כך עולם שלם של יצירה ייפתח בפניהם.

סרט בקולנוע

בילוי בקולנוע הוא בילוי אולטימטיבי לילדים, ולו בשל העובדה שהם יוכלו לשבת במשך שעה וחצי ולצפות באחד מסרטי הקולנוע המועדפים עליהם. בתי הקולנוע מספקים חוויה נפלאה לילדים, ובייחוד כשכיום יש תאי VIP ושלל אטרקציות מעניינות במתחם הקולנוע או בסמוך לו.

אירועים חינמיים

במהלך חופשת הקיץ יש לא מעט אירועים חינמיים בערים שונות בארץ, החל מהופעות, ועד לפסטיבלים. כדאי להתעדכן במקומונים או בעמודי הפייסבוק של העיריות השונות על מנת לדעת על כל האירועים המתקיימים במהלך יולי-אוגוסט.

טיול עירוני

מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול עירוני? טיול ייחודי, מרתק ומסקרן, במהלכו הכרתם מבנים היסטוריים או אזורים מיוחדים? בין המקומות הנפלאים לטיולים עירוניים ניתן למנות את זיכרון יעקב, מתחם שרונה בתל אביב, העיר העתיקה בבאר שבע וכו'.

ביקור במוזיאון

מוזיאונים יש לא מעט, כשבניהם תוכלו למצוא מוזיאונים שמתאימים לילדים, כמו פארק קרסו למדע, מוזיאון נחום גוטמן, מוזיאון ינקו דאדא, מוזיאון הטבע ונוספים. תוכלו לשלב גם טיול עירוני לצד הביקור במוזיאון, ולארגן לילדיכם יום כיף ייחודי ומרתק.

משחקיות לילדים

ג'ימבורי, פעלתון, בבילון, איי ג'אמפ וכו', הם חלק משלל המשחקיות שקיימות לילדים. בררו אילו משחקיות ממוקמות סמוך לאזור מגוריכם, וודאו ששעות הפעילות נוחות לכם, רכשו כרטיסים והגיעו יחד עם הילדים. במקום הם יוכלו לשחרר אנרגיות, לקפוץ, לשחק וליהנות, וכשתשובו חזרה לביתכם, תהיו בטוחים שיירדמו בקלות וישנו שנת לילה איכותית.

החופש הגדול הוא סיבה מצוינת לצאת מהבית, לקחת חלק בפעילויות ייחודיות ולבלות יחד עם הילדים. בחרו את הפעילויות האידיאליות ביותר בעבור הילדים, והכינו לוח שנה ייחודי הכולל את כל פעילויות הקיץ המתוכננות. חופשה נעימה!