יום ההולדת של הילד/ה מתקרב ולארגן יום הולדת בימינו הוא אתגר לא פשוט, אז מהיכן מתחילים?

כלים

 

כדאי ורצוי להגדיר את התקציב מראש ולארגן את יום ההולדת בהתאם. המחירים בין חברה לחברה משתנים והאפשרויות רבות ומגוונות, לכן רצוי לערוך תמיד סקר שוק בכדי לקבל את ההצעה הטובה עבורכם מבחינה תקציבית.

נתחיל בבחירת מקום האירוע: יום הולדת בבית, בחצר, בפארקים העירוניים או במועדון השכונתי היא אפשרות נוחה וזולה אך מצריכה אתכם לארגן הכל לבד. אופציה נוספת היא לחגוג באחת מהמשחקיות לילדים המציעות את הכל תחת קורת גג אחת, או במקומות כמו ג'ימבורי, באולינג, חדרי בריחה וכו'... בונים עבורכם חבילה הכוללת שימוש במתקנים והפעילויות של המקום, עם חדר פרטי המיועד לחגיגת יום ההולדת.

ישנן משחקיות ואטרקציות שונות המציעות מגוון הפעלות לימי הולדת עם צוות מפעילים של המקום. מפעילים פרטיים רבים מציעים הפעלות ייחודיות במגוון נושאים: יום הולדת הישרדות, יום הולדת מציאות מדומה, סדנאות בישול לילדים, תאטרון בובות ועוד.

אם בחרתם לחגוג את יום ההולדת בבית או בגינה, תוכלו לבחור יחד עם ילד/ת היום הולדת את הקונספט:

יום הולדת לפי נושא - ילד/ת יום ההולדת יכול לבחור את אחת מהדמויות האהובות עליו כמו ספיידרמן, באטמן, מפרץ ההרפתקאות, נסיכות, אנה ואלזה, lol וכו', ולבנות את יום ההולדת והעיצוב סביב הדמות האהובה, כרזות עם שם הילד, בלונים ממותגים וכלים בעיצוב הדמות.

טרנדים חמים - ניתן לבחור את אחד מהטרנדים העדכניים ולבנות סביבו את נושא יום ההולדת לדוגמא: יום הולדת פורטנייט בהשראת משחק המחשב, יום הולדת חד קרן, יום הולדת ספורטיבי, יום הולדת ספא ויופי ועוד.

הפעלות לימי הולדת - אם בחרתם להזמין מפעיל תוכלו לעצב את יום ההולדת בהתאם לנושא ההפעלה. לדוגמא:

הפעלה עם חיות - תוכלו לעצב את הגינה שלכם כספארי עם צמחייה וצבעים חומים כמפת שולחן.

יום הולדת ספורטיבי - עיצוב מעולם הכדורגל/כדורסל עם מדים, דגלים, עוגת כדור ועוד.

בהתאם לקונספט תוכלו לתכנן ולעצב את המקום במיתוג המתאים: בלונים, כרזות יום הולדת, מפות שולחן, כלים ושאר הקישוטים. ישנם אתרים המציעים מיתוג אישי עם שם הילד בכל האביזרים והכלים, מה שהופך את יום ההולדת לאישי וייחודי.

גולת הכותרת בשנים האחרונות במסיבות יום ההולדת היא כמובן העוגה. עוגת השוקולד עם הסוכריות פינתה את מקומה לעוגה מושקעת וייחודית המעוצבת ומקושטת בהתאם לנושא המסיבה. כמובן שניתן לאפות עוגה ולהדפיס דף ציפוי אכיל עם נושא יום ההולדת שהילדים יאהבו לא פחות.

בטח לא שכחתם שצריכים להתלבש בסטייל ליום ההולדת, לבוא בלוק ייחודי ומגניב אבל שיתאים לנושא הנבחר. במידה ויום ההולדת בנושא נסיכות, שמלה חגיגית ומעוצבת תתאים בדיוק. אם אתם חוגגים יום הולדת ספורטיבי, ג'ינס וחולצה תואמת בהחלט מתאימה לאירוע.

שיהיה במזל טוב!