זוכרים את הקופות הרושמות שהיינו רואים בכל חנות עם הנייר הנגלל והמספרים שהודפסו בדיו שנמחק תוך חודש חודשיים? במרבית החברות אנו רואים היום קופה רושמת חכמה יותר, הפועלת על צג מחשב או מסך מגע ומסוגלת לעשות הרבה יותר מלהדפיס חשבונית ולחשב את סכום הקנייה. כיום, הקופות החכמות מגיעות גם לקיוסקים, לדוכני המכירה הניידים ולמסעדות. מה הן כוללות?

כלים

 

הצגה מהירה של כל הפריטים וסליקה מכל מקום בעסק

ניתן להוסיף קופה רושמת חכמה בנקודות מכירה שונות, סניפים מרובים ואפילו בפטיו של המסעדה. המלצרים יכולים להגיע לשולחן ולהנפיק את החשבון תוך ביצוע סליקת האשראי באופן מידי בממשק מאובטח על פי תקנים מחמירים. את ההזמנות עצמן ניתן לרשום ברגע ההזמנה תוך שימוש בממשק גרפי מיוחד העובד עם מסך מגע. ללא טעויות וללא "צוואר בקבוק" מיותר ליד הקופה הראשית או הבר.

כל המלאי מנוהל במקום אחד

חנויות קמעונאיות קטנות מתקשות פעמים רבות לנהל את המלאי בעסק. עם תחלופה גבוהה של מוצרים וחוסר כדאיות לרכוש תוכנה לניהול מלאי ומחסן, ההזמנות למוצרים חדשים מתבצעות בעיקר על בסיס חוסרים שנראים לעין. באמצעות קופה רושמת חכמה כל המלאי מנוהל במקום אחד. כאשר מגיע מלאי חדש, ניתן להזין אותו במהירות למערכת וכל מכירה שמתבצעת מעדכנת את המלאי בזמן אמת. בסוף היום ניתן לגלות מה המוצרים המבוקשים ביותר ולחדש את המלאי שאזל במהירות.

ניהול שעון הנוכחות של העובדים

מאפיין נוסף של הקופות החכמות הוא שעון הנוכחות של העובדים. כאשר עובד מגיע לעסק הוא מעדכן כניסה למערכת, ההפסקות נרשמות בצורה מסודרת וכאשר הוא מסיים את היום, הוא מתנתק מהמערכת. השעות מועברות בדו"ח מסודר להנהלת החשבונות המוציאה משכורות על בסיס השעות שעבד כל אחד בדיוק מקסימלי של דקות עבודה.

מנהלים דוכן נייד? העבירו את הקופה ממקום למקום בקלות

חלק מהחנויות מנהלות דוכנים ניידים העוברים מעיר לעיר בהתאם לתערוכות או להשכרות יומיות בקניונים. הקופה הרושמת החכמה מאפשרת להגדיר נקודות מכירה חדשות ולהשתמש בקופה בצורה גמישה – מכל מקום! ניתן להגדיר מוצרים שונים לכל נקודת מכירה ולהשתמש באותו העסק במערכת אחת הכוללת מחירי מחירון ואפשרויות להנחות.

שומרים את פרטי הלקוחות

אחד המאפיינים החשובים ביותר בקופה הרושמת החכמה הוא היכולת לבנות מועדון לקוחות ולאסוף את פרטי הלקוח - שם, מספר הטלפון וכתובת המייל של הרוכשים בחנות. לאחר מכן ניתן להשתמש בפרטים אלה על מנת למשוך את הלקוחות לקנייה חוזרת באמצעות קופון דיגיטלי או לפרסם מוצר חדש שהגיע לחנות.

לסיכום, קופה רושמת חכמה מסוגלת לייעל את פעילות העובדים בעסק בעשרות אחוזים ולפתוח בפני חנויות קמעונאיות, קיוסקים ומסעדות מגוון רחב של אפשרויות שהיו עד כה בהישג ידן של חברות בינוניות וגדולות בלבד. כעת, גם העסק שלכם יכול לעבור שדרוג משמעותי עם פתרונות טכנולוגיים חדשניים וקלים לתפעול.

חברת AP מבית אקיופוז הינה חברה אמריקאית עם שנים רבות של ניסיון בתחום הקופה הרושמת, החברה מציעה ללקוחותיה קופות חכמות לעסקים מצליחים!