איכות של פאה יכולה לבוא לידי ביטוי בשורה של פרמטרים שחלקם הם טכניים טהורים וחלקם הם אסתטיים וסובייקטיביים. על כן, כאשר אתם מגיעים אל המשימה של בחירת פאה איכותית, כדאי וחשוב לקבל ייעוץ בתחום ולהבין בדיוק מהם אותם פרמטרים שמשפיעים על איכות הפאה ובהתאם לכך לכוון את מאמצי החיפוש שלכם. בשורות הבאות נסביר בקווים כלליים על הפרמטרים שאותם עליכם לבחון, אך כאמור, הסבר זה אינו מחליף ייעוץ מקצועי.

 

איכות הפאה בהיבט הטכני

את איכות הפאה שאותה אתם בוחנים תוכלו לבדוק על פי שורה של נתונים טכניים שאותם אמורים לספק לכם במסגרת מפרט הפאה. נתונים אלה כוללים את סוג הרשת, צפיפות השערות, סוג סיבי השיער שבהם נעשה שימוש לייצור הפאה, עמידות סיבי השיער בכוחות של משיכה או נשירה, שיטת השזירה והחיבור של השערות, עמידות השיער בתנאי מזג אוויר שונים וכן הלאה. כל אלה אמורים כמובן לעמוד בסטנדרטים מינימליים מוגדרים, אך מעבר לסטנדרטים אלה ישנן רמות איכות שונות שאותן ניתן להשיג באמצעות השקעה בפרמטרים טכניים מסוימים כמו רשת פאה איכותית שמאפשרת לעור הקרקפת לנשום באופן חופשי גם בזמן חבישת הפאה, סיבי שיער טבעי שמתפקדים בצורה הטובה ביותר מכל סיב סינטטי אחר וכן הלאה.

איכות הפאה בהיבט האסתטי

בסופו של דבר, את איכות הפאה אנחנו בוחנים בעיקר על פי הערך האסתטי שאותו היא מספקת לנו ואת הערך הזה אנחנו רוצים לבדוק היטב בתהליך של בחירת פאה איכותית. הכוונה פה היא לאופן בו נראית עלינו הפאה כאשר אנו חובשים אותה. האם ניתן לראות שמדובר בפאה או שהפאה יושבת עלינו בצורה מושלמת שלא ניתן להבחין כלל בכך שמדובר בפאה? האם גוון השיער זהה לחלוטין לגוון הגבות ושיער הגוף? האם צפיפות ועובי סיבי השיער תואם את המראה הכללי שלנו.

תת המודע שלנו יודע לקלוט את ההבדלים הקטנים ביותר גם מבלי שאנו יודעים להסביר אותם. לעיתים אנו מביטים באדם ועולה בנו ההרגשה כי הוא חובש פאה על אף שאנחנו לא יודעים להסביר מדוע. תת המודע שלנו אומר לנו שמשהו אינו אחיד במראה המתגלה לפנינו אך איננו יודעים להסביר זאת באופן מודע. פאה איכותית תדע לספק לכם את המראה האסתטי האולטימטיבי שבו לא ניתן יהיה להבחין כלל כי מדובר בפאה ולא בשיער טבעי. זהו פרמטר חשוב ומרכזי בתהליך של בחירת פאה איכותית ועליו אתם רוצים להתעכב יותר מכל פרמטר אחר.