אנשים רבים מגיעים לגיל מסוים, ולא מרוצים ממראה הפנים שלהם. הפתרון הניתוחי במקרים אלו הוא לבצע ניתוח מתיחת פנים כדי לחדש את צורת הפנים. אומנם יש חששות מניתוחים פלסטיים, כגון חשש מסיבוכים או שינוי לא רצוני של מבנה הפנים, אך אם הניתוח מתיחת פנים יבוצע על ידי מנתח מיומן ומקצועי

 

הסבירות לסיבוכים היא נמוכה. מתיחת פנים היא האמצעי האידיאלי כאשר רוצים להשיג מראה פנים רענן לאורך זמן, באמצעות ניתוח פלסטי באזור הפנים. חשוב לבחור מנתח או קליניקה רפואית בעקבות המלצות כדי לבחור את המנתח הטוב ביותר, שיעניק לכם שירות יעיל ומיומן, במיוחד בניתוח מורכב כמו ניתוח מתיחת פנים. לפני ניתוח מתיחת פנים חשוב להיות מוכנים לזמן החלמה ממושך ולכאבים הצפויים בעקבות הניתוח וכן הימנעות ממאמץ פיזי בשבועות לאחר הניתוח. יש להיות מודעים לסיכונים אפשריים כגון שטפי דם באזור הניתוחי.

ניתוח מתיחת פנים מבוצע על מנת לטפל בעודפים של עור או צניחה של עור הפנים, למשל בעקבות גיל מבוגר. ניתוח פלסטי ניתן לבצע בכל גיל, אך חשוב לדעת ולהכיר גם את הסיכונים הנלווים לכל ניתוח, כגון סיכונים בעקבות ניתוח מתיחת פנים. ניתוח מתיחת פנים כולל מתיחה של השרירים והידוקם, במסגרת ניתוח כזה העור עובר מתיחה וכן עודפי שומן באזור הסנטר עוברים תהליך שאיבה. מטרתו של ניתוח מתיחת פנים הוא לטפל בבעיה של צניחת העור וכן החלשות השרירים באזור הפנים.

חשיבותה של פגישת ייעוץ לפני ניתוח מתיחת פנים כדי לדעת מה צפוי לפני ולאחר הניתוח

אם אתם מתעניינים מה צריך לדעת לפני מתיחת פנים, חשוב לפנות לפגישת ייעוץ ראשונית במקום בו תבחרו לעבור ניתוח מתיחת פנים. מטרת פגישה זו היא להפיג חששות וחוסר ידע, וכן לספק הסבר והכוונה אודות מה צפוי להיות בניתוח מתיחת פנים אשר יבוצע עבורכם. פגישת ייעוץ כזו תוכל לסייע לכם לדעת מה צריך לדעת לפני ניתוח מתיחת פנים, כדי שתוכלו לראות האם זה מתאים עבורכם, וכן להחליט בלב שלם, לאחר הייעוץ הרפואי, האם זה הניתוח שתרצו לבצע לריענון הפנים שלכם.

בפגישת ייעוץ תקבלו הסבר אודות הניתוח ומהלכו וכן תופעות לוואי אפשריות וכן מה צפוי לכם לאחר הניתוח. חשוב לדעת מה צפוי להיות לנו בעקבות ניתוח מתיחת פנים, כדי שנוכל להיות מוכנים ולא מופתעים משלבי ההתאוששות לאחר הניתוח. כך, למשל, אם נהיה מוכנים לכך שצפויים כאבים וזמן מסוים להחלמה והתאוששות, אז זה יחסוך מאתנו הפתעות ונהיה מוכנים ככל האפשר לניתוח מתיחת פנים ולהתאוששות שלאחריו. ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח מורכב באזור מאוד רגיש בגוף האדם ולכן חשוב להיות מוכנים לשלבי הניתוח ולהתאוששות לאחריו, ולהבין מה הולך להיות בניתוח עצמו וכן מבחינת ההתאוששות לאחריו.