גורמים רבים משפיעים על תפוקתו של העובד המשרדי: היחס שלו לעבודה, מספר השעות שהוא ישן בלילה הקודם, מצבו הבריאותי וכדומה. אך אם יש גורם משמעותי נוסף המשפיע על מהלך העבודה במשרד, הרי הוא הריהוט המשרדי, הכולל מחיצות אקוסטיות וכיסאות משרדיים. כי אם לא יהיו מחיצות שיפרידו בין חללי העבודה, העובדים לא יצליחו להתרכז ולעבוד כראוי. ואם המנהל לא יספק כיסאות משרדיים נוחים לעובדיו, הם עלולים לסבול מכאבי גב וכאבי ראש שיפגעו בבריאותם.

כלים

 

מחיצות אקוסטיות לצמצום הרעש

בימינו, ניתן להתקין מחיצות אקוסטיות ניידות למשרדים ובכך להקטין את כמויות הרעש במשרד. כאשר לכל עובד יש פינת עבודה משלו, הוא יכול להתרכז במשימות שיש לו לבצע, מבלי להתייחס להסחות הדעת מסביב. מעבר לכך, המחיצות האקוסטיות הן גם מחיצות אסטטיות, בעלות מראה נקי. מכיוון שמדובר במחיצות שקופות, בדרך כלל, הן אינן חוסמות את האור בין החללים ומאפשרות למשרד שלכם להיראות גדול ומרווח יותר.

הכול על הכיסא המשרדי

כיסאות משרדיים מעוצבים מאפשרים לעובדים לשבת במשך שעות ארוכות מול מחשב. אך כדי להפיק ממנו את התועלת המירבית, חשוב לבחור בקפידה את הכיסא המתאים. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעשות זאת:

בחרו כיסא שאפשר לכוון – חשוב לבחור כיסא משרדי שניתן לכוון לפי גובהו ומבנה גופו של העובד. בדרך זו, מגיעים לצורת ישיבה קלה ונוחה יותר, המתאימה לעבודה במשך שעות ארוכות. משענת נוחה – חשוב לוודא שלכיסא המשרדי יש משענת טובה המתאימה כתמיכה האידיאלית לגב. גלגלים איכותיים – כיסא משרדי כולל בדרך כלל גלגלים המאפשרים לעובדים לנוע בקלות. חשוב לבחור גלגלים איכותיים שאינם נשברים בקלות או שורטים את הרצפה. כיסא עמיד שעשוי מחומרים עמידים – כאשר אתם מכניסים כיסא למשרד, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהוא ישמש את העובדים למשך שנים רבות. מסיבה זו, כדאי לבחור בכיסאות העשויים מחומרים איכותיים ועמידים. כך שגם אם העובד שפך בטעות קפה על הריפוד, ניתן יהיה לנקות אותו בקלות. לא מוותרים על העיצוב – העיצוב חשוב למראה האיכותי של המשרד שלכם, והכיסאות הם חלק בלתי נפרד ממנו. ניתן לבחור כיסאות בדגמים שונים, וכן בצבעים שיתאימו לאווירה במשרד – כחול, אדום, שחור סולידי, אפור ועוד.

מחפשים חברה מקצועית שתביא לכם את הריהוט עד המשרד? הכירו את innovate, חברה המתמחה בריהוט המשרדי. הצוות המיומן ישמח לסייע לכם לבחור את הריהוט המתאים לכם באופן אישי, כדי שלא תתביישו לארח במשרד שותפים ומועמדים חדשים.