לוויות ושבעות הן אירועים בלתי פשוטים שפוקדים בסופו של דבר את כולם. כאשר אדם נפטר בשיבה טובה, מעוניינים בני המשפחה שהשבעה תעבור חלק, על מנת לחלוק לו כבוד אחרון. אך מלבד העובדה כי ימי השבעה הם ימים טעונים מבחינה רגשית, נדרשים בני המשפחה לארח קרובים וחברים שבאים לנחם אותם. האירוח עצמו הוא מטלה בלתי פשוטה שבמסגרתה יש צורך לספק מקום לכולם. במקרים לא מעטים, הבית קטן מדיי מכדי לשמש כמקום לאירוח, ולכן יש צורך לספק פתרון מרווח וטוב יותר דוגמת סוכה המיועדת לאבלים.

כלים

 

סוכת אבלים – למי היא מיועדת?

סוכת אבלים היא פתרון טוב ונוח לאבלים אשר יושבים שבעה על אדם ידוע, אהוב ומכובד. אנו רואים לא פעם את סוכות האבלים מככבות בכתבות חדשותיות, כאשר באים לחלוק כבוד אחרון לאדם מפורסם שנפטר. אבל הסוכות אינן מיועדות רק לידוענים. גם אנשים מן השורה בוחרים להשתמש בסוכות אלה, בייחוד אם יש להם חצר גדולה או שטח פתוח שאפשר לנצל. הם ממקמים את האוהלים בחצר ובכך יכולים לארח את מרבית הבאים בסוכות ולא בביתם. מעבר לכך, האוהל חזק דיו כדי להגן על יושביו מפני פגעי מזג אוויר: גשמים, רוחות, קרני שמש חזקות, סופות חול ועוד. כך שדבר לא יוכל לעצור את המנחמים ולהגיע לשבעה ולהיות עם המשפחה ברגעים מורכבים.

מדוע כדאי לקיים את השבעה בסוכת אבלים ולא בבית?

ישנם אנשים שלא יוותרו על אירוח ביתי, גם כאשר מדובר באירוח אינטנסיבי כמו תקופת השבעה. אך ברגע שהם יבינו את היתרונות הרבים הטמונים באוהל או בסוכת אבלים, הם יכולים לשנות את דעתם. ראשית, הסלון הביתי, גדול ככל שיהיה, לא תמיד יכול "להתמודד" עם עשרות אנשים שבאים מדי יום ביומו במשך שבעה ימים. סוכת אבלים, לעומת זאת, מיועדת לאירוח אנשים רבים. כך, ניתן להזמין סוכה קטנה יחסית ל-30 איש, לצד סוכות גדולות לאירוח 80 או אפילו 100 איש. שנית, את סוכת האבלים ניתן להתקין בכל מקום: בחצר, בחניה או בבניין משותף. שלישית, גם אנשים שאוהבים לארח, יכולים להודות בינם לבין עצמם על קיומה של סוכת האבלים, אשר מאפשרת להם לנוח מעט מכל האירוח ולהתנייד בביתם ללא הפרעות. רביעית, אתם יכולים לבחור את החבילה הנוחה לכם מבחינת מחיר ואיכות החבילה. כך שאם אין לכם מיחם או חסרים לכם כיסאות לכולם, ניתן בהחלט לרכוש חבילה מורחבת וליהנות מכל האביזרים הנחוצים.

השכרת אוהלי אבלים מחברה מוכרת

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק כאשר אתם בוחרים אוהל להשכרה, הוא לוודא שהחברה שממנה אתם שוכרים את האוהל היא חברה מקצועית ואיכותית. השכרת אוהלים – הפסגה היא בחירה טובה במיוחד, שכן מדובר בחברה שתעניק לכם שירות מלא מאל"ף ועד תי"ו. החברה מציעה שירותי השכרת אוהלי אבלים במחירים משתלמים, בהתאם לגודלו של האוהל, וזאת לצד חבילות הכוללות את כל האביזרים הדרושים על מנת שניתן יהיה לארח בימי השבעה: מיחם, כיסאות, שולחנות ועוד. כאשר אתם רוכשים חבילה, אינכם צריכים לדאוג לדבר. הצוות המקצועי של הפסגה יביא לכם את כל האביזרים הדרושים.  הצוות של חברת הפסגה מציע לכם יחס חם ואישי, שראוי לקבל כל מי שעובר תקופה בלתי פשוטה בחייו. עבור הצוות, המקצועיות והאמינות היא מעל לכול, והוא מגיע לביתו של הלקוח תוך הקפדה על לוח הזמנים. כמו כן, החברה פועלת בשקיפות מלאה. אתם מקבלים את כל המידע על השכרת אוהלים וסוכות אבלים, תוך הצגת המחירון המלא ופירוט השירותים.

אז אם אתם נאלצים להתמודד עם תקופת השבעה וזקוקים לפתרון אירוח מהיר ונוח, פנו עכשיו לפסגה.