כבר נאמר בתנ"ך, "מים רבים לא יכבו את האהבה", אך הם בהחלט יכולים לעשות לנו הרבר כאב ראש. כאשר אנו עוסקים בנושא ביטוח נזקי מים, יכולים לעלות לא מעט שאלות, אז אנו נעשה לכם סדר בבלאגן.

כלים

 

נזקי מים עלולים לקרות מכמה וכמה סיבות אפשריות, ראשית, מה שכולנו נוכחנו לראות במהלך החורף האחרון, איתני הטבע, שלעיתים מכים בנו ללא רחם ושוטפים כל חלקה טובה. אם לא השכלנו לאטום את ביתנו כראוי לפני בוא החורף, אזי קרוב לוודאי שנראה נזילות בתקרה, גורם נוסף אפשרי הוא אם לא הקדמנו לפנות את המרזב מכל העלים שנשרו על הגג בקיץ אז לא יהיה למים לאן לזרום אלא לתוך הדירה שלנו. הסוג השני של נזקי מים הוא כזה הנגרם מפיצוץ צינור מים בקיר או לא חובה שיהיה פיצוץ לעיתים מספיק חור קטן בצינור בכדי לגרום לנו להרבה כאב ראש ונזק.

מה עלינו לעשות בעת גילוי הנזק?

כאשר אנו מגלים נזילה או רטיבות דבר ראשון, עלינו לפנות לשרברב, בכדי שהנזק לא יחמיר. נכון לעד ספטמבר 2019 לא יכולנו לקרוא לכל שרברב שיטפל לנו בנזילה בכדי שנוכל לקבל פיצויי ביטוח, אלא היינו מוכרחים לעשות שימוש בשרברב הסדר שהוא שכיר של חברת הביטוח ועל כן גם נחת רוחו תלך לאותו כיוון, החל מספטמבר אנו רשאים לקרוא לשרברב פרטי שלא עובד עם חברת הביטוח אלא אם וידאנו זאת בעת חתימת הסכם הביטוח כמובן, חשוב לציין שעל חברת הביטוח לעדכן אתכם בנושא הזה. כיום כשיש רשימת הסדר של שרברבים מטעם חברת הביטוח, הם מדורגים לפי שביעות רצון המבוטחים, לכן מי שנמצא גבוה יותר יקבל יותר פניות, על כן כדאי לשרברב לעשות עבודה טובה העונה על ציפיותיכם. בדיוק לשם ההתמודדות הזו אנו נדרש לעורך דין נזקי מים, שידע לנתב אותנו כיצד לפעול על מנת למקסם רווחים מפיצויי חברת הביטוח. עו"ד המתמצא בנושא נזקי המים ידע לתת לנו עצות על אילו סעיפים כדאי לתת את הדין כאשר אנו מגיעים למעמד חתימה אל מול חברת הביטוח וכמו כן גם לאחר מכן כאשר נרצה לממש את התביעה יידע העו"ד כיצד לדבר עם חברת הביטוח.

לשם מה אני צריך עו"ד?

חברות ביטוח רבות ינסו להרים על המבוטח קשיים ולהראות שהנזק לא נגרם בתקופת הביטוח אלא לפני כאשר חברת ביטוח אחרת הייתה אחראית, על כן חשוב להיעזר בעורך דין נזקי מים שיוכל להציג את ההוכחות הנדרשות בכדי שהמבוטחים לא יפלו בין הכיסאות ויעמיד את חברת הביטוח על טעותה, אם אכן ישנה טעות. בנוסף העורך דין מתמצא היטב בכל הקשור לנזקי מים ויודע להביא הוכחות ותקדימים במקרה הצורך, מה שיכול לעזור אם הנושא יגיע לפתחו של בית המשפט. אז נכון ללא מים אין חיים, אך גם עם נזילות אין חיים.