הנכם ניצבים אל מול אחת מן החלטות המשמעותית ויקרות מפז, בימי חייכם, עיצוב דירתכם? יש להניח, כי אין זה. כדי לסייע בידכם להתמצא, לגבש את החלום העיצובי שלכם למשנה תוקף ארגוני ולהפוך אותה לדירת הפנטזיות המעוצבת שלכם, נכתב מאמר זה. בחירה של סגנון או תמהיל ייעודי של סגנון עכשווי למיזם פרטי שלכם הוא יריית פתיחה מיטבית עבור כל עיצוב משגשג. ידע מבוסס של פרינציפ וסגנון אחר של השפה שבה עושים שימוש בעלי מקצוע וז'ורנלים לעיצוב דירה, עשויה לסייע בידכם בפיתוח נטייה וקונספט אישי שלכם ולהביא אתכם בהצלחה לכדי עיצוב הרמוני, הומוגני אבל ייעודי, שיהלום לכם ספציפית. בנינו מאגר וביאור תמציתי על סגנון זה, כזו שיסייע בידכם לבנות אוצר מלים שיביא אתכם לבחירה מושכלת עבורכם, על מנת שתשגשגו במטלה המסובכת ולממש את דירת החלומות שלכם.

כלים

 

הסגנון המודרני, כי פחות זה יותר -

הביטוי נרחב ומתקשר לרוב לעיצוב המאופיין בקווים סטריליים. פלטת צבע קלה, נהירה או מונוכרומטית ועשית שימוש ספציפית בחומר טכנולוגי, כל מיני מתכות וזכוכית. עיצוב פנים מודרני מעמיד את הקלות בפרונט, נמנע מעשיית שימוש בקישוט ובתוספת מיותרת. בשל כך, משתדל להימנע מעומס של ריהוט ואלמנט כדי להגן על מקום סטרילי ומרווח. במידה והנכם מעוניינים לעצב את הדירה שלכם בחזות מודרנית, הגנו על הנוהל שפחות זה יותר.

הסגנון העכשווי -

לפעמים מתועתעים בין עיצוב עכשווי לבין עיצוב פנים מודרני, אבל זה משגה. עיצוב פנים מודרני גדל במאה העשרים, קשור אליה ומורכב מפרינציפ שוטף ומסוים. הכינוי עיצוב עכשווי מתייחס לעת הנוכחית והוא מאפיין תופעה עכשווית בעיצוב, טרנד ופרשנות לסגנון העבר. באפשרותכם, למשל, לבצע בחירה של ריהוט פשוט שיורכב מקו עגול, כדי לעדכן את העיצוב תוך כדי הגנה על החזות המודרנית.

מה הנכם מבכרים?

עיצוב פנים מודרני הוקם בהיקף של אופי דרים, האהבות, החשקים וגם הפנטזיות שלכם. בחירת סגנון עיצובי לדירה שלכם הינה חלק ממיתוג ואמירה שאתם מעוניינים להקרין כלפי חוץ. באופן זהה לבחירת מותגי ביגוד, אשר משקפים סטטוס, דמות, סגנון וכיוצא בזה, אף סגנון עיצוב פנים מודרני לא חף מפרוצדורה של מיתוג וקביעת חזון. מכאן מתחילים למקד את פרוצדורה של עיצוב הלכה למעשה ולבצע סינרגיה של מעשיות בתוך פנטזיה. עליכם להבין, כי עיצוב עשוי להלום דרישה משתנה של שגרת חיים עשוי להיות שימוש ולהקנות אמצעי להתנהלות מיטבית, הלימה לא רק לדרישות, כי אם אף לפעילות מדי יום באזורי הדירה שלכם. לשם המחשה, לא כל פיתוי שהנכם מבחינים בז'ורנל בהכרח יהלום עבור הדירה שלכם. עליכם להקצות מקום עבור עצמכם ולמצבים פשוטים שלעולם פנטזתם כי יהיו לכם – אין על שיפוץ או הקמה לעשות זאת. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב של פינת עבודה שלכם עם צוהר רחב היקף, אשר מקרין אל עבר הגינה שלכם ואל מול הנוף שלכם. בסלון פרטי עם תאורה חבויה, בחדר של מטבח מרווח וכיוצא בזה והכל באופן של הלימה אל מול חיי השגרה אשר הנכם מנהלים. עליכם לשאול בינכם לבין עצמכם, במידה והנכם עדיין מבכרים לארח, מבכרים את המשפחתיות ואת הפרטיות, נותנים סדר עדיפות לרווחה של הילדים שלכם, את האהבה והרצונות שלכם עליכם למזוג אל תוך סייג של חלל נתון או שמא מתוכנן. מכאן שפעולת העיצוב היא מטלה שמסובכת מן המון אלמנטים.