מעוניינים לגבות את בית העסק שלכם במפיצי ריח איכותיים? במאמר זה אנו ממפים עבורכם סוגים שונים של מפיצי ריח בהתאמה לעסקים השונים. בואו ללמוד כיצד לבחור מפיצי ריח ומה עליכם לעשות על מנת להתאים אותם לבית העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

כלים

 

מפיצי ריח לעסק – חדרים רגילים מול חדרי שירות

כשבוחרים מפיצי ריח לעסק עבור חדריו הרגילים, חדרי העבודה המשרדית או המכירות, התהליך נעשה על פי גודל החדר, וזאת בשונה מבחירתם עבור חדרי שירות. בחדר שגודלו הוא עד 150 מ"ר, או שירותים ובו מספר תאים, יתאים מפיץ ריח לפיזור ריח ייעודי עד 150 מ"ר. בחדר רגיל – משום שזה הגודל ובשירותים, גם אם החדר קטן יותר זה מה שיתאים בשל היותו חדר שירות הדורש מנגנון הפצת ריח עוצמתי מהרגיל.

מפיצי ריח לחנויות קטנות עד 150 מ"ר

עבור חנויות ומחסני מכירה אלה יתאים מפיץ S-150. זהו מפית שמתאים לחדר בגודל מינימלי של 15 מ"ר ובגודל מקסימום 150 מ"ר. המפיץ מתאים גם להצבה בחדר שירותים ובו חדר רחצה ומספר תאים. הוא מכיל 200 מ"ל מילוי למפיצי ריח.

מפיצי ריח לחנויות בינוניות גדולות עד 250 מ"ר

עבור חנויות בגודל זה יתאים מפיץ הריח S-250. הוא מפיץ שיכול להתאים כבר לחדר בגודל של 15 מ"ר, אך בשונה מ- S-150 הוא מתאים גם לחדרים של 250 מ"ר. הוא מגיע עם צד LCD לכיוון הימים והשעות ועם 200 מ"ל מילוי למפיצי ריח.

מפיצי ריח למתחמים משרדיים ענקיים ולאולמות כנסים וחדרי כושר עד 700 מ"ר

מפיצי ריח אלו מתאימים להפצת ריח באולמות גדולים. ברם, בחדרי כושר ובספא, הם מתאימים גם כאשר כחדרים קטנים יותר משום שאלו חדרים שב- Default שלהם הם לא מריחים טוב, ולעכן נדרש מפיץ ריח חזק שיכול להשפיע ברמה של 700 מ"ר להתמודדות עם הריח והחלפתו בארומה איכותית על פי טעמכם. המכשיר ניחן בקיבולת מילוי למפיצי ריח של 500 מ"ל.

מפיצי ריח למועדוני ענק וקניונים

מפיץ ריח S-500 מתאים לעסקים הגדולים מאד, אשר מבססים הפעלת מועדון ריקודים גדול, קניון, רחב ענק בבית מלון וכד'. מפיץ ריח חשמלי זה מגיע עם מילוי למפיצי ריח בעל קיבולת 1 ליטר. מפיץ ריח זה מתאים גם לחדרי אשפה בכל הגדלים על ממנת לנטרל שם את הריחות הלא נעימים, כשהדבר נדרש.

אודורה מפיצי ריח – כל מה שאתם צריכים להפצת ריח איכותית

בואו להגשים חלום ולהטמיע בעסק שלכם תשתית הפצת ריח איכותי. פנו לחברת אודורה מפיצי ריח ובחרו במפיצי הריח שישברו שוויון ויחדירו באוויר שאתם נושמים את הריחות הטובים ביותר.

למידע נוסף ולהזמנת פגישת ייעוץ ללא עלול פנו עוד היום לאודורה מפיצי ריח לכל מטרה!