משימת הפצת אוויר באופן שווה על פני מחסן, מפעל או שטח בית מלאכה יכולה להיות משימה מאתגרת. לכן, הבניין נוטה להיות מאופיין בנקודות קרות ונקודות חמות.

כלים

 

פתרונות מאווררים גדולים למפעלים זמינים לבעיה המאתגרת של חלוקת אוויר טובה יותר, מכיוון שהם מפיצים תנועת אוויר שווה בחלל, מגבירים את הנוחות ומקצצים בעליות הקירור.

אז מהם בדיוק מאווררים גדולים למפעלים?

מאווררים גדולים למפעלים הם מכשירים שתפקידם העיקרי הוא לספק ולהכיל זרימת אוויר גדולה לחלקים שונים בבניין או במבנים תעשייתיים. מטרה זו מושגת על ידי סיבוב של מספר להבים, שמחוברים לרכזת ופיר, ומונעים על ידי מנוע או טורבינה.

מאווררים אלה מיועדים לתנאים קשים במסגרות תעשייתיות. המכשיר מגיע עם להבי מתכת ומנוע כבד, ורוב הדגמים התעשייתיים חסינים בפני רטיבות, מה שהופך אותם למושלמים להתקנות בפנים או בחוץ.

מאווררים תעשייתיים גדולים כוללים גם מנועים חזקים שפועלים במהירות גבוהה

מנועים מהירים אלה מסיירים לפעולת מאווררים גדולים למפעלים להעביר כמויות גדולות של אוויר דרך בניינים גדולים ומרווחים. מספר הלהבים במאווררים התעשייתיים משתנה, ולרוב הם נעים בין שלוש לשש, ומהירותם משתנה.

כמעט כל הדגמים של מאווררים תעשייתיים משמשים בעיקר להפצת אוויר בצורה שווה יותר, לניהול טוב יותר של טמפרטורות ונוחות, ולהפחתת לחות וגמישות. הנה כמה דוגמאות לחללים השונים שבהם ניתן להתקין מאווררים גדולים למפעלים:

בתי מלאכה פתוחים גדולים, מחסנים ומפעלים – במיוחד כאלה שיש להם חזיתות פתוחות, בדומה להאנגרים של מטוסים.

הגדרות חקלאיות – לאורוות, אסמים וחללים גדולים אחרים שזקוקים למכשירים להפחתת החום בקיץ המחניק.

מסעדות, וביתנים גדולים חיצוניים – לנוחות רבה יותר בארוחות ובחגיגות.

בתי ספר – אולמות ספורט גדולים, או אולמות מקורים אחרים.

מכוני כושר – אזורי אימונים בעוצמה גבוהה במיוחד, כמו חדרי כושר קבוצתיים.

חללים תעשייתיים ומסחריים אחרים – מאווררים גדולים למפעלים מתאימים גם להתקנה במרכזים ימיים מקורים; מעבדות; אולמות קהילתיים ובתי כנסת.

עדיין לא בטוחים אם אתם זקוקים למאווררים גדולים?

בואו נדבר רגע במונחים של יתרונות. מאווררים למפעלים פועלים על נפח גבוה במהירות נמוכה כבר למעלה משלושה עשורים. מאווררים אלו יוצרים זרימת אוויר ותנועה שמסייעים בשליטה על הלחות וקירור האוויר, ובנוסף חוסכים בעלויות החימום במהלך החורף.

אי נוחות במפעלים נובעת מטמפרטורות קיצוניות ותאורה לקויה שעלולים לפגום ביעילות ובמוטיבציה של העובדים, מה שמוביל לתפוקה נמוכה וירידה בהכנסות.

אין זה חסכוני להתקין מזגנים במפעלים בשל הגודל שלהם, מה שמותיר את המנהלים עם הצורך למצוא פתרונות הולמים לשמירה על תנאי עבודה בטוחים ונסבלים בחום הצורב של הקיץ. מכיוון שעובדים מיוזעים או מיובשים אינם עובדים במהירות או במיקוד כפי שהם עובדים כשנוח להם, תנאים בלתי-אפשריים אלה גורמים לאובדן פרודוקטיביות משמעותי.

אפשר וצריך לעבוד בתנאים בטוחים, שמאפשרים ייצור ורווחיות גבוהים עם מאווררים גדולים למפעלים

תנאים שאינם מאפשרים עבודה תקינה במפעלים דורשים פתרונות יעילים ומוכחים. למרבה המזל, מאווררים גדולים למפעלים, שעובדים על נפח גבוה במהירות נמוכה הם פתרונות אוורור חסכוניים, יעילים וקלים להתקנה.

והכי חשוב, הם מניעים כמויות אדירות של אוויר וגורמים לעובדים להרגיש קרירים יותר עם זרימת אוויר שמפזרת את חום הגוף וממזערת את הסיכון לחלות. זרימת אוויר קריר זו יכולה לשפר את התפוקה בשיעור של עד עשרה אחוזים על ידי מניעת עייפות והפחתת הצורך בהפסקות. עם תנאי עבודה נוחים, המנהלים יכולים לשמור על עובדים מרוצים ומחזור עבודה גבוה.

והנה השורה התחתונה הכי חשובה

מאווררים גדולים למפעלים ממחזרים אוויר חם בקלות בחללים גדולים, ויוצרים טמפרטורות אחידות שמאפשרות הפחתה בהפעלת מזגנים.

תנועת אוויר טבעית זו מתבטאת בחשבונות חשמל נמוכים, וחוסכת לעסק שלכם עד שלושים אחוזים מעלויות הקירור.