חיפוש אחר חומר גלם איכותי בעבור מוצרי טקסטיל הפך בשנים האחרונות לשיטוט בג'ונגל - מכותנה ועד במבוק, ממשי ועד פשתן.

כלים
לרכוש פיג'מה מבד במבוק
לרכוש פיג'מה מבד במבוק

 

נדמה כי מעל כולם החומר שזוכה ליחסי הציבור החמים והטובים ביותר הוא הבמבוק ולא לחינם בכל מקום תוכלו להיתקל במוצרי טקסטיל במבוק או במוצרי במבוק באופן כללי - נייר טואלט במבוק, מברשות שיניים במבוק, פיג'מה במבוק. כל מוצר היום מתהדר בגירסת במבוק טרנדית – יצאנו לבדוק האם ההיסטריה מוצדקת.

מצעים מבמבוק – סופסוף טרנד מוצדק

כדי להבין את טרנד בדי הבמבוק החלטנו לצאת למסע שכלל סקירה של מוצרי במבוק שונים ושיחות עם כמה אנשים מהתחום שיעזרו לנו להבין איך אפשר לקחת מוצר שמחירו יקר יחסית למתחריו ולהפוך אותו לסטנדרט ולתו תקן איכותי. שבנו למערכת עם תובנות שאנחנו רוצים לחלוק איתכם ושתבינו למה שווה לכם לרכוש פיג'מה מבד במבוק או מצעים מבמבוק על פני אותם המוצרים העשויים כותנה או תערובת בדים.

לפני שנדבר קצת על המוצרים שבדקנו אנחנו רוצים לחלוק עמכם כמה מהסודות השמורים ביותר סביב מוצרי טקטסיל מבמבוק, אז להלן התכונות והיתרונות של בדי במבוק שהופכים אותם לכל כך איכותיים.

  • בדי במבוק הם מאה אחוז אורגנים
  • מוצרים העשויים בדי במבוק מתייבשים במהירות גבוהה יותר מכל חומר אחר ונשארים רעננים לאורך זמן רב יותר
  • יכולת הספיגה של בד במבוק גדולה משל כותנה בכשישים אחוזים
  • בדי הבמבוק הם אנטי בקטריאלים באופן טבעי ככה שהמוצר עצמו דוחה חיידקים
  • כל מוצרי הבמבוק הם בעלי תכונות היפואלרגניות
  • הרוך והנעימות של מוצרי במבוק לא נעלמים ככל שהזמן חולף, נהפוכו, הם גוברים
  • בזכות המבנה הייחודי של הבמבוק (מעין צינור חלול) המוצרים המופקים ממנו שומרים על טמפרטורת הגוף בחום ובקור
  • הבחירה האקולוגית (על כך נרחיב עוד רגע)

פיג'מה מבמבוק היא לא סתם פיג'מה – היא תורמת לסביבה

פיג'מה מבמבוק, או כל מוצר אחר מבמבוק, תורם לשמירת איכות הסביבה ומגדיל את הריאות הירוקות של כדור הארץ. בזכות מבנה השורשים של הבמבוק והעובדה כי מדובר על צמח ממשפחת הדשאיים לוקח לו זמן מועט כדי לגדול ולהגיע לגובה מקסימלי. תוך כדי התהליך השורשים של הבמבוק מחזקים את האדמה ומסייעים ליער הסובב את מטעות הבמבוק לגדול ולהתחדש במהירות ובצורה טבעית.

אחרי שהסתובבנו במשך שבוע שלם רק עם מוצרי טקטסיל מבמבוק אנחנו יכולים להגיד לכם בוודאות כי מדובר על השבוע הנוח ביותר שהיה לנו בתקופה האחרונה. כל מוצרי הבמבוק שבדקנו (החל בשמיכת במבוק, פיג'מה, מגבות, נייר טואלט ומה לא) עמדו בציפיות שלנו ואף יותר מכך. אם אתם רוצים לפנק את עצמכם במוצרים איכותיים ואקולוגים מוצרי במבוק הם הבחירה המושכלת.