להיות הורים זה אומנם משהו מאוד מרגש שכולנו מחכים לו חודשים ארוכים ולפעמים אפילו שנים, אך בפועל זה לא קל. אותו תינוק קטן ומתוק שמגיע לעולם מגיע ללא יכולות מסוימות, כמו לדוגמה: היכולת לישון, להירדם לבד ולהסתגל לאורח החיים של כולנו. מדוע התינוק שלכם צריך לדעת לבד שישנים בלילה וערים ביום? הרי בבטן אמו הוא עשה כל מה שהוא רצה בכל רגע נתון. לכן ברור מדוע לא מעט הורים נתקלים בקשיים משמעותיים בכל מה שקשור לנושא השינה.

כלים

 

הבעיה היא שלתפקד ללא שעות שינה זה עלול להיות קשה, מורכב ובעייתי. לכן חשוב שתדעו: אתם לא היחידים שזה קורה להם וזה לא באמת גורל להיות הורים עייפים. היום, כאשר אתם יכולים לקבל שירותי ייעוץ שינה, מה פתאום שתוותרו על כך? ייעוץ בתחום השינה יכול לעזור בצורה משמעותית ביותר גם להורים וגם לתינוק עצמו, כך שלא רק שכדאי לכם לקבל ייעוץ כזה, גם לא כדאי לדחות זאת.

ממי תוכלו לקבל שירותי ייעוץ שינה?

ייעוץ בתחום השינה זה שירות שהיום לא מעט יועצות שינה מציעות. עם זאת, לא לכל אחת יש השכלה רלוונטית ולא כל אחת מגיעה עם שנים רבות של ניסיון. מעבר לכל אלה, כמובן שכדי להיות יועצת שינה טובה צריך גם להיות מקצועית ובעל רגישות גבוהה, כי אחרת התהליך הזה פשוט לא יעבוד. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב במי אתם בוחרים, כי הדבר האחרון שתרצו זה להרגיש שאתם מבזבזים זמן וכסף על תהליך שלא יכול להצליח. ייעוץ בתחום השינה זה מסוג אותם התהליכים שכדאי לעבור רק עם מישהי שאתם סומכים עליה ולכן יש טעם לבדוק אודות היועצת שלכם כל מה שיכול להיות רלוונטי. ייעוץ שינה זה תחום שהיום יש לגביו עוד ועוד מידע באינטרנט כך שטוב תעשו אם תבדקו תחילה כל פרט אפשרי אודות תהליך הייעוץ עצמו ואודות היועצת שאליה אתם פונים.

כמה זמן לוקח התהליך?

לא אחת קורה שהורים, כאשר הם כבר חושבים על ייעוץ שינה, הם רוצים שהתהליך יסתיים אתמול. לכן ברור מדוע גם אתם מעדיפים לבחור ביועצת שינה שמבטיחה לכם לסיים את כל העניין כמה שיותר מהר וליהנות מלילה שלם של שינה כבר משבוע הבא. עם זאת, כדאי שתדעו שבפועל זה לא בדיוק כך. כמו שקורה לגבי הרבה פגישות אחרות של ייעוץ, גם כאשר מדברים על ייעוץ בתחום השינה מדברים למעשה על תהליך, וכמו כל תהליך – זה לוקח זמן. החדשות הטובות הן שמשבוע לשבוע תרגישו את השיפור ואתם תראו איך הילד לומד ואיך אתם בעצמכם לומדים לשנות את התגובות. אל תדחו את הדברים, פנו עוד היום ליועצת שינה מובילה ותראו שלא תצטערו על כך.