ממגנטות

בחירת צלם לברית הפכה להיות פעולה שרבים לא נוטים לייחס לה חשיבות רבה, את עיקר הבחירה עושים רק לפי המחיר, ככל שהמחיר יותר זול זהו הפרמטר המכריע לבחירת הצלם לאירוע.

כלים

 

אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים את הצלם לברית רק לפי המחיר, יש כמה דברים חשובים שכדאי להכיר בשביל להצליח להשיג גם צילום מקצועי, שירות אדיב ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג מחיר זול מבלי להתפשר על האיכות.

הדגשים לבחירת צלם לברית

גלריית עבודות

שבוחרים צלם חשוב להבין שצילום זאת אומנות, בדיוק כמו מוזיקה, לא כל אחד מתחבר לכל סגנון של מוזיקה, תמיד יש את סגנון המוזיקה המועדף, בדיוק גם בצילום, יש לא מעט סגנונות של צילום.
חשוב לעיין בגלריית העבודות של אותו צלם ולראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום, חשוב למצוא תמונות שתדעו שגם בעוד עשרות שתסתכלו עליהם עדיין תאהבו את מה שאתם רואים, תמונות שמספרות סיפור, שמתעדות את ההרגשות והתחושות שלכם, כאליו שייקחו אתכם במסע אחורה בזמן בדיוק לאותם ימים.

הכל במקום אחד

תכנון וארגון של ברית מילה היא פעולה שמתבצעת בתוך שמונה ימים בלבד, מה שאומר שאין לכם מספיק זמן להתרוצץ בין עשרות צלמי אירועים.
בתחום צילום אירועים יש צלמים שמציעים רק שירות אחד, או צילום סטילס או צילום וידאו, מה שגורם לכם להתחיל לחפש בין מספר ספקים בשביל למצוא את החברה שתיתן לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד.
ההמלצה היא לבחור צלם לברית שגם יצלם תמונות וגם וידאו ואפילו יוכל לתת לכם שירות של הפקת מגנטים לברית.

הסכם עבודה מדויק

חשוב לוודא שאין פרטים שהם לא סגורים, נכון שארגון ברית מילה הוא תהליך שנעשה במהירות ובלחץ רב, אבל חשוב להבין שכל דבר צריך להיות סגור.
לא חייבים להיפגש לחתום על הסכם התקשרות, גם הודעת טקסט יכולה להספיק רק חשוב שיהיו בה הפרטים : מה מקבלים ומתי (כלומר תוך כמה זמן תקבלו את החומר שצולם באירוע), כמה משלמים ואיך (מהו הסכום לתשלום ותנאי התשלום), שם האולם + מיקום + תאריך ושעות עבודה (חשוב מאוד לוודא את שם האולם ולהבין שגם הצלם יודע לאן הוא צריך להגיע, יש מקרים בהם יש אולמות אירועים עם אותו השם ובמקומות שונים).
אם יש לכם שאלות או דברים לא ברורים, אל תשאירו דברים לא סוגרים או לא ברורים.

מחיר הוגן (וטיפ שיעזור לכם להשיג מחיר זול יותר)

המחירים של צילום ברית בסיסי שכולל רק צילום סטילס (תמונות) יתחיל החל מ 390 ₪ ויגיע עד 700 ₪, ישנם פערי מחיר גבוהים מאוד הסיבה לכך היא שאין מחירון מדויק שלפיו הצלמים עובדים, כל צלם יכול לקבוע לעצמו את המחיר שלו.

המחיר ההוגן לחבילה הכוללת בתוכה צילום סטילס + צילום וידאו והפקת מגנטים במהלך האירוע תנוע בין 900-1200 ₪.
(המחירים המוצגים אינם מחייבים הם מייצגים את המחיר הממוצע אותו דורשים רוב צלמי האירועים עבור חבילת צילום ברית ללא אלבומים).

איך משיגים מחיר זול – רוצים להשיג מחיר יותר עובר צילום האירוע, הטיפ הטוב ביותר הוא לחפש קרוב, ככל שתחפשו יותר קרוב תצליחו להשיג מחיר יותר זול.
הסיבה לכך היא שכחלק מהצעת המחיר שאתם מקבלים כל צלם לוקח בחשבון את עלויות וזמני הנסיעה שלו, אם אתם חוגגים ברית בתל אביב ותזמינו צלם מאזור חיפה, באופן טבעי המחיר יעלה בכמה מאות שקלים, לכן חיפוש קרוב יכול להביא לכם מחיר יותר זול.

המאמר באדיבות ממגנטות חברת צילום מקצועית לברית וכל סוגי האירועים