מחפשים את המקום הכי רומנטי בעולם כולו? אתם מחפשים את פריז, אירופה. בעוד שחלק מאיתנו היו שם רק בירח הדבש ומקווים להגיע לשם שנית בעתיד, חלקנו האחר מבקרים בפריז כל שנה, לפעמים כל חצי שנה. אז מה כל כך מייחד אותה ואיפה הכי מומלץ לבקר, כשמגיעים אליה?

כלים
פריז
פריז

 

אם אמרו לכם שבפריז תמצאו את מוקדי הרומנטיקה העולמיים, אף אחד לא שיקר לכם. מעבר לרומנטיקה במיטבה, בפריז גם תוכלו להנות מהמון אטרקציות שונות, כולל חיי לילה מפוארים ביותר. אם בעבר אנשים היו טסים לפריז רק באירועים מיוחדים כמו ירחי דבש, הרי שכיום ובעקבות נתיבי השמיים שכבר מזמן נפתחו בעלויות אטרקטיביות, אנשים טסים לפריז באופן הרבה יותר תדיר. אז מה כל כך מייחד אותה והיכן הכי מומלץ לבקר?

עבור מידע נרחב בנושאי טיפים לטיולים בפריז, תמיד יהיה מומלץ לבדוק באתר https://wize-travel.blogspot.com/ ולשאוב משם טיפים חשובים. רוצים אחד כזה כבר עכשיו? קבלו טיפ זהב למטיילים בפריז:

המלצות חמות למטיילים בעיר האורות

היינו יכולים להמליץ לכם באן על מגדל אייפל, על מוזיאון הלובר, שער הניצחון, קתדרלת נוטרדאם ועוד. אבל אנחנו רוצים להתמקד בלכוון אתכם לאזורים שוקקי חיים ושווים ביקור. לידיעתכם, רק החלק המרכזי ביותר של פריז, הוא מספיק גדול בכדי להיות מחולק ל-20 רבעים שונים. בעוד שהרובע ה-20 הוא הרובע הכפרי ביותר והמרוחק ביותר ממרכז פריז, אנחנו רוצים קודם כל לדבר על הרובע הראשון והמרכזי ביותר.

אתם מוזמנים להכיר רחובות בוטיק של ממש, כאלו שבנויים באופן הכי ציורי שרק תוכלו לדמיין. אנחנו לא שולחים אתכם "לחפש את עצמכם" לחינם ברובע הזה, מכיוון שתוכלו למצוא שם את כל סוגי התעסוקה.

מה נמצא ברובע ה-1 בפריז?

תוכלו להנות ממסעדות מאוד מומלצות, מבתי קפה וממוזיאונים, חיי לילה ועוד. למעשה, פחות או יותר כל מה שחלמתם עליו נמצא כאן ברובע ה-1. עכשיו, אם כרגע אתם חושבים על העירוניות הצפופה, אתם צודקים, זה אכן קיים כאן ברובע הראשון וקיים בכמויות.

לכן, אנחנו מזכירים שככל שתרחיקו ממרכז הרובע הראשון, ככה תוכלו לנשום אוויר צח יותר. בכל מקרה, אם אכן החלטתם להישאר באזור הרובע הראשון, אנחנו ממליצים לכם בחום ללכת לחוות תצפית על העיר פריז, עיר האורות האגדית שניתן לתצפת עליה מגובה מגדל האייפל.

מסעדה חובה בפריז ברובע הראשון

ניתן גם לחוות נקודות תצפית בפריז במקומות ובמגדלים נוספים, אבל אין ספק, מגדל אייפל הוא המומלץ ביותר. עכשיו, אם אתם כבר באזור הזה, אתם חייבים, אבל חייבים להגיע לכתובת הזאת - 62 Rue Jean-Jacques Rousseau, שם אתם תמצאו מסעדה הנקראת Postiche. כידוע לכולנו, הדרך היחידה לחוות תרבות זרה היא דרך הקיבה! כאן תטעמו מטעמי מטבח צרפתי מקומיים, פשוט מעולים וגם יש הנחה לעיתים באמצע השבוע (בערך 20%).

חופשה מהנה, הרומנטיקה כבר בדרך!