ענף ההייטק הישראלי מתאפיין בתחרותיות רבה, דינמיות, חתירה למקצועיות וביקוש גבוה ביותר. לכל אחת מהמשרות המתפרסמות במודעות דרושים הייטק, יש הרבה מועמדים פוטנציאליים, לכל אחד מהם יתרונות, כישורים ויכולות שונים. זה נכון, להתקבל לעבודה בהייטק זו לא תמיד משימה פשוטה וקצרה, אבל היא בהחלט אפשרית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגשים את חלומכם ולהיכנס לעולם ההייטק הנחשק והפופולרי.

כלים

 

השקיעו בהכנת מסמך קורות החיים

צריך להגיד כבר עכשיו – קורות החיים שאתם שולחים למעסיק זה כרטיס הכניסה שלכם לאותו מקום עבודה. תראו, חברות המגייסות דרושים הייטק מקבלות מדי יום כמות אדירה של קורות חיים וצריכות לסנן מתוכן, בזמן קצוב, את המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד. לקורות החיים שלכם יש חלק מכריע בתהליך הקבלה לעבודה ולכן חשוב שתכתבו אותם בצורה טובה ומרשימה. מומלץ לכתוב אותם בצורה תמציתית, מובנית ולא ארוכה מדי, להדגיש ניסיון מקצועי רלבנטי, להתאים את קורות החיים למשרה הספציפית בה את מעוניינים, להבליט את היתרונות שלכם ואת המוטיבציה הגבוהה להתקבל לעבודה.

השתמשו ברשתות החברתיות

בעידן של היום, הרשתות החברתיות השונות הן פלטפורמה יעילה ומומלצת למציאת עבודה וכדאי לכם להיעזר בה. לשם כך חשוב שיהיה לכם פרופיל עדכני, מכובד ומושך, שיסייע לכם להיחשף לכמות גדולה יותר של מקומות עבודה פוטנציאליים. וזאת, ככלי נוסף מעבר לשליחת קורות חיים למעסיקים. תוכלו גם לעבור על רשימת החברים שלכם ולאתר מתוכם את אלה שעוסקים בהייטק או שיכולים לקשר אתכם לתפקידים ואנשים בכירים בתחום.

היעזרו בחברת השמה המתמחה בהייטק

זהו אחד הצעדים החשובים שעליכם לעשות – פנו לקבלת שירות מקצועי מחברת השמה להייטק. חברות ההייטק נעזרות באופן קבוע בשירותי הגיוס של חברות ההשמה, המתמחות באיתור מועמדים ראויים ואיכותיים לתפקידים השונים. לחברת השמה יש היכרות ארוכה ומעמיקה עם המעסיקים והיא יודעת למצוא את העובדים המתאימים ביותר לצרכים ולדרישות של המעסיק. כמו כן, לחברות ההשמה יש מאגר גדול של משרות דרושים הייטק, כך שאתם מרחיבים את החיפוש שלכם ומגדילים את היתרון על פני אנשים אחרים.

השתמשו בקשרים שלכם

כמו בתחומים אחרים בחיים, ובעיקר בהייטק – אל תתביישו להפעיל קשרים. שוק ההייטק בארץ הוא די קטן וכולם מכירים את כולם. גם החברות עצמן מעודדות את השיטה של חבר מביא חבר ומעניקות על כך תגמול כספי יפה. אז הפיצו בין בני משפחה, חברים ומכרים את הבשורה שאתם מחפשים עבודה בהייטק ותראו כמה הצעות עבודה יזרמו אליכם.

התכוננו בצורה נכונה וטובה לראיון העבודה

על כל מודעת דרושים הייטק, מתמודדים אנשים רבים מוצלחים ומנוסים. לכן, אתם חייבים להגיע לראיון העבודה במיטבכם. הדגישו את היכולות והניסיון המקצועי שלכם, תנו דוגמאות מפרויקטים קודמים והראו שיש לכם רצון עז לזכות בעבודה.