רוצים ללמוד לקדם אתרים? כאן נסביר איך לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר!

כלים

 

קצת רקע על קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים הוא קורס, שמטרתו היא ללמד כיצד לקדם אתרים אל ראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל. חשוב להבין, שלגוגל יש דרישות רבות כדי לקדם אתרים אל ראש הרשימה וכדי להצליח לעשות זאת, צריך להכיר אותן ולהבין גם את מידת השימוש הנדרשת בכל שיטה. זאת, מפני שגם שימוש יתר עלול לעתים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. קורס איכותי, יצייד אתכם בכל הידע הדרוש כדי להגיע אל התוצאות הרצויות לכם.

תוכן

היות שישנן שיטות שונות לקידום בגוגל, חשוב להכיר לפחות את העיקריות שבהן ולדעת כיצד להשתמש בהן נכון. לכן מומלץ לבדוק מה בדיוק נלמד בקורס ואת מידת הרלוונטיות של הנושאים הנלמדים לצורך שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים ללמוד כיצד לקדם אתרים כדי לעסוק בכך, אתם צריכים קורס יותר מפורט מאשר מישהו, שרק רוצה לקבל ידע כללי כדי לעקוב אחרי העבודה של אנשי מקצוע, שמקדמים את האתר שלו.

שעות לימוד

קורסים שונים פועלים בדרכים שונות ואחד ההבדלים הוא בשעות הלימוד. הכוונה היא הן למספר שעות הלימוד והן לשעות ביממה, בהן השיעורים מתקיימים. אם כן, כאשר בוחרים קורס קידום אתרים מומלץ לבחור, בין היתר, לפי מספר שעות הלימוד. ראשית, חשוב שיהיה מספיק זמן כדי לחזור ולהבהיר דברים לא ברורים ומצד שני, שהקורס לא יימרח על פני יותר מדי זמן וכמובן, חשוב שהוא יתאים גם ללוח הזמנים שלכם.

רמה

אם אין לכם כלל ידע מוקדם בקידום אתרים, ודאי תזדקקו לקורס ברמה של מתחילים, שיתחיל מהבסיס. לעומת זאת, אם יש לכם רקע בתחום ואתם רק רוצים להוסיף עוד כלים לארגז הכלים שלכם ולשדרג את היכולות שלכם, כדאי לחפש קורס שייתן לכם את ההשלמה שאתם צריכים.

משתתפי הקורס

כשאתם מתחילים לחפש קורס קידום אתרים כדאי שתדעו, שניתן למצוא קורסים פרטיים או קבוצתיים. כמו כן, גם הקורסים הקבוצתיים יכולים להיות במסגרת של קבוצה גדולה או במסגרת של קבוצה קטנה ואינטימית. היות שלכל אחד מתאימה מסגרת אחרת, כדאי שתחשבו מהי המסגרת המתאימה לכם ושתתרום ללמידה שלכם ותחפשו קורס במסגרת זו, או הקרובה ביותר אליה.

מיקום

מן הסתם, גם המיקום של הקורס הוא חשוב. הרי לא תיסעו במשך שעתיים לכל כיוון בכל עם שיש שיעור! לכן חשוב למצוא קורס קידום אתרים, במתקיים במקום שנוח לכם להגיע אליו. כמו כן, ניתן גם לבחור קורס וירטואלי, בו תוכלו להשתתף מהבית, ממקום העבודה, או כל מקום אחר עם חיבור לאינטרנט. גם פה, כמו בפרמטר של כמות המשתתפים בקורס, עליכם לבדוק מה הכי נכון ומתאים לכם באופן אישי.