מילים. אנחנו משתמשים בהן פעמים רבות כל כך במהלך היום, בין אם כדי לבצע פעולה פשוטה כמו לבקש להעביר את המלח לקצה השני של השולחן, ובין אם כדי להביע הערכה או אהבה. למילים כוח רב. הן יכולות לפגוע, לעודד ולעזור, ובשנים האחרונות מסתבר שיש להן עוצמה רבה בעולם הקידום הדיגיטלי. כי בסופו של דבר, כל בעל עסק צריך להתמודד עם קידום העסק והתחרותיות הגדולה בתחום שלו. אחת הדרכים הטובות יותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום כתבות שיווקיות באתרים מובילים.

כלים
כתבות שיווקיות
כתבות שיווקיות

 

על מה צריך להקפיד כאשר כותבים כתבות שיווקיות באינטרנט?

כתבות שיווקיות לאתרים מובילים הן לא כתבות רגילות שאתם מפרסמים באתר האינטרנט שלכם. אמנם כל כתבה צריכה להיות עניינית ונטולת שגיאות כתיב, אבל כתבת יח"צ באתר מוביל היא הרבה יותר מכך. מכיוון שאתם עומדים לפרסם כתבה על העסק שלכם באתר חשוב ומשמעותי, חשוב להקפיד על תוכן טוב, ללא ניסוחים מבלבלים. מעבר לכך, תוכלו לשדרג את הכתבה שלכם ולהפוך אותה למעניינת בזכות כמה דגשים:

כותרות מעניינות

הכוונה היא לא רק לכותרת הראשית, שצריכה להיות מעניינת כשלעצמה, אלא גם לכותרות המשנה במאמר. תפקידן של הכותרות האלה הוא להציג את נושא הפסקה, אך גם לשמור על קוראים ערניים ו"להחזיק" אותם עד לסוף המאמר.

תוכן מעניין

מומלץ לכתוב כתבה שהייתם רוצים לקרוא בעצמכם. אחרי הכול, אתם מכירים את העסק שלכם טוב יותר מכל אחד אחר, ואתם יכולים לשתף את הקוראים בסיפורים מעניינים או חוויות של לקוחות. דרך נוספת היא ליצור הזדהות בקרב הגולשים, להציג בעיה דחופה כלשהי שאתם באים לפתור באמצעות השירותים המיוחדים שאתם מציעים או המוצר החדש שבדיוק יצא אל השוק. אפשר גם לספק לקוראים טיפים של "עשה זאת בעצמך". בדרך זו תראו לגולשים שאתם סומכים עליהם, ושבאמצעות הדרכה הנכונה, הם יכולים לבצע דברים בכוחות עצמם, גם אם הם אינם מומחים גדולים בתחום.

העבירו את המסר שלכם באופן חד וברור

גולשים לא אוהבים ש"מורחים" אותם, ולכן כתבות שיווקיות באתרים מובילים צריכות לעסוק בתוכן ממוקד שאינו "מתפזר" לנושאים רבים. לפני שכותבים את הכתבה, חשוב לברר מיהו קהל היעד העיקרי, ולהתאים עבורו את הכתיבה בדרך הטובה ביותר. כך תוכלו להגדיל את הסיכויים לזכות בכמה שיותר לידים איכותיים. כמו כן, לפני שניגשים לכתוב את הכתבה, מומלץ להגדיר את המטרה. על מה בדיוק אתם רוצים לשים דגש? על יתרונות החברה? השירותים הייחודיים שלה? או שאולי הפעם אתם דווקא רוצים להתמקד במוצר ספציפי?

כתבה שיווקית – זה באמת שווה את המאמץ?

התשובה היא חד משמעית כן. לכתבה שיווקית טובה ישנם כמה יתרונות שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. דבר ראשון, היא חושפת את העסק לגולשים אחרים ויוצרת רושם רב. עצם זה שהעסק נמצא באתר מוביל, מעורר הערכה בקרב גולשים ויוצר אמינות. דבר שני, לכתבה שיווקית שרידות גבוהה. תופתעו לגלות שגם אם פרסמתם את הכתבה לפני שנתיים, עדיין יהיו גולשים שיגיעו אליכם דרכה. ולבסוף, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הכתבה השיווקית הוא הקישור החיצוני האיכותי שאתם מקבלים. וכידוע, קישור חיצוני תורם רבות לקידום ומעלה את הערך שלכם בעיני גוגל.

ואם אין לי זמן לכתוב?

שאלה מצוינת. אתם לא מוכרחים לכתוב את הכתבה השיווקית שלכם לבד ואחרי זה לבזבז את הזמן היקר שלכם בחיפוש אחר אתר מוביל, כי יש מישהו שעושה את זה בשבילכם. הכירו את חברת PRONLINE, חברה המתמחה בפרסום כתבות שיווקיות ויח"צ ברחבי האינטרנט. לחברה קשרים עם אתרים מובילים איכותיים, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את האתר, והשאר היסטוריה: החל מכתיבת הכתבה עבורכם ועד לפרסומה באתר.