תאונות נחשבות לגורמים העיקריים למוות בישראל בקרב מבוגרים, בעיקר בין הגילאים 25-44. עם אי הוודאות של החיים, רבים מחפשים אחר כל אפשרות לסייע בהגנה על משפחותיהם מפני מצוקה כלכלית, ופוליסת ביטוח למקרה מוות מסייעת בדיוק למטרה זאת.

כלים

 

במילים פשוטות, מטרת הביטוח היא לסייע ליקיריכם בחינה כלכלית במקרה של פטירתכם או במקרה שתיפגעו באופן חמור מתאונה. מאמר זה סביר מה זה ביטוח למקרה מוות ולמה הפוליסה יכולה להיות שימושית עבור המשפחה שלכם.

איך עובדת פוליסת ביטוח מחלות קשות?

עם ביטוח מחלות קשות, מבוטחים יכולים להגיש בקשה ולקבל אישור להצטרפות לביטוח מכיוון שאין בדיקה רפואית, אין שאלות בריאות ואין תקופות המתנה. כל עוד אתם עומדים בדרישות הגיל, תוכלו להימצא זכאים לפוליסה.

ניתן לבחור בין רמות שונות של כיסויים, והשיעורים עשויים להיות נמוכים במיוחד. כל עוד המבוטחים משלמים את הפרמיות שלהם, פוליסת ביטוח למקרה מוות נשארת בתוקף למשך כל החיים. הפרמיות נותרות זהות ללא קשר לגיל עולה או למצבים משתנים.

מה משפיע על עלות הביטוח?

ברוב המקרים, ביטוח למקרה מוות פחות יקר בהשוואה לסוגים שונים של ביטוחי חיים, מכיוון שהוא מוגבל מעט יותר באפשרויות הכיסוי. יועצי ביטוח ממליצים על פוליסת ביטוח חיים סטנדרטית, אבל מוות מקרי הוא תוספת חשובה לפוליסה מקיפה יותר.

הביטוח יכול להיות גם אלטרנטיבה טובה אם אינכם יכולים להיות זכאים לפוליסת ביטוח חיים סטנדרטית, אבל עדיין ברצונכם לסייע בפרנסת משפחתכם והצעת תמיכה כלכלית, למקרה שהבלתי צפוי יתרחש.

מי צריך ביטוח למקרה מוות?

ברור שתאונות מתרחשות. ביטוח למקרה מוות מציע כיסוי מסביב לשעון, כל יום, כל עוד המבוטח ממשיך לשלם את הפרמיות שלו. סוג זה של פוליסה שימושי במיוחד עבור אנשים שמתאימים לכמה קטגוריות שונות.

אם הגשתם בקשה לפוליסת ביטוח חיים קבועה או לפרק זמן קצוב וחברת הביטוח לא אישרה את בקשתכם, או שקיבלתם הודעה כי בקשתכם עלולה להידחות, ביטוח למקרה מוות יכול להוות חלופה טובה עבורכם. סוג זה של ביטוח אינו מחייב אתכם לעבור תהליך אישור מחמיר, בל חשוב להבין שלא תהיו מכוסים באותה רמת אירועים כמו עם פוליסה מסורתית.

ביטוח למקרה מוות הוא גם תוספת יעילה לביטוח חיים קבוע שכבר יש לכם. הביטוח מספק יותר כיסוי ואולי יותר תמיכה כספית עבור יקיריכם, אם יקרה לכם משהו.

בשורה התחתונה, כל מה שצריך לעשות זה לדעת לקרוא את האותיות הקטנות

כמו עם סוגים רבים של ביטוחים אחרים, גם לפוליסת ביטוח למקרה מוות יש אותיות קטנות. הטבת הפוליסה, או התשלום שהמוטבים שלכם יקבלו, עשויים להשתנות בהתאם לסוג האובדן או הפציעה.

בחלק מהמקרים, חברות הביטוח מחלקות את הטבות הפוליסה לכמה קטגוריות – מוות שאינו צפוי, קצבאות מחייה והטבות מובילות, וחשוב לקבל סיוע של יועץ ביטוח כדי להבין מה בדיוק אומרת הפוליסה, ובמיוחד מה המשמעות של כל האותיות הקטנות שלה, כדי לוודא שלא תהיו מופתעים ברגע האמת.