המשכורת עדיין נכנסת, הכסף הפנוי נערם ועדיין לא מצאת על מה להוציא אותו? עד שתתקבל החלטה, טריא, פלטפורמת ההשקעה החברתית P2P הגדולה בישראל, יכולה להשקיע עבורך את הכסף שיעבוד בשבילך.

 

בימים המטורפים שעוברים עלינו, ימים בהם עשרות אלפים יוצאים לחל"ת או מאבדים את מקום העבודה שלהם, לשמחתנו ישנם גם לא מעט אנשים שעדיין עובדים ומתפרנסים. חלקם רווקים שמשתכרים יפה, אך לא משקיעים את כספם כלל. הוא נערם בחשבון הבנק ולא מושקע או לא מושקע מספיק נכון. בנוסף, הם לא באמת בנו לעצמם תוכנית כלכלית ארוכת טווח. מדובר כנראה באנשי הייטק צעירים, נטולי התחייבויות בני דור המילניום שלא חושב יותר מדי על מה יהיה מחר.

עכשיו הזמן להשקיע

לא לקחנו על עצמנו את תפקיד המבוגר האחראי, אבל, כן יש לנו מה להגיד על כסף שהופך להיות כסף אבוד שמאבד מערכו אם לא מטפלים בו נכון. אם יש משהו שהתקופה בה אנו חיים מוכיחה לכולנו היא שחשוב להשקיע מחשבה על איך יראו החיים שלנו גם בעוד חודש בתוך ענן חוסר הוודאות אליו נכנסנו. ואין מישהו חסין באמת.

למה דווקא טריא?

אנחנו מבינים גם את הראש הצעיר. טריא היא פלטפורמה טכנולוגית, דינמית, גמישה אשר חושבת על כל קבוצות הגיל, הדרישות שלהם, סוגי האישיות ובעיקר הקצב. לכל אחד יש את דרך החשיבה שלו, מערכת האמונות והתפיסות שלו - והשקעות הם קודם כל עניין פסיכולוגי.

טריא היא סיפור הצלחה, אשר מניבה ללקוחותיה תשואות שנתיות פוטנציאליות של בין 4% ל – 6% גם בתקופה הנוכחית בזכות קוקטייל משובח של: גמישות מחשבתית, יצירתיות והתמודדות נכונה עם כשלי המערכת הבנקאית והריבית האפסית הניתנת למשקיעים על הפיקדונות שלהם.

מעבר לעובדה שחשוב לנו שהכסף יעבוד נכון ובהשקעות מתאימות, חשוב לנו גם לשמור על הכסף ולהגן עליו. לשם כך ישנן שתי קרנות הגנה, Safe200 ו - Safe500 שמהוות שכבת הגנה נוספת לכסף. ארבעה מיליארד ₪ של כספי ציבור הושקעו כך עד היום.

בטריא, לא עובדים כפי שעובד שוק ההון. הדגש הוא על השקעות שאינן נמצאות בקורלציה לשוק ההון ובזכות זה ישנן תשואות חיוביות. גם אין שימוש במכשירים פיננסיים מוכרים כמו אג"ח או קרנות נאמנות. המערכת מבוססת על בטוחות, על שוק הנדל"ן ועל חיתום הדוק. הסבר מקיף יותר של שחף ארליך, מנכ"ל החברה, ניתן לקבל כאן.

לקפוץ למים

מאחר ובטריא מדברים על ביטחון, אמינות ובניית מערכת יחסים מתמשכת, כפי שהארגון לומד את המשקיע, את אופיו ואת רצונותיו, כך נכון גם לכל משקיע להתנסות בדרך העבודה עם טריא. מדובר בפלטפורמה טכנולוגית ופשוטה לשימוש כשהדגש שניתן הוא על שקיפות ועל יכולת המשקיע להיות מעורב בכל זמן ולקבל נתונים אמיתיים ומעודכנים.