העיר אשדוד נהנית מפריחה בשנים האחרונות של עסקים וכניסה של תושבים חדשים בעקבות פיתוח העיר. בין השירותים שהעיר מציעה לתושביה נכללים כמובן גם שירותים רפואיים שונים ורפואת שיניים. בעיר פועלות מרפאות שיניים מקצועיות המציעות השתלות שיניים ושיקום של הפה בדרגות מחיר ומומחיות משתנות. איך לבחור מרפאה עבור השתלות שיניים באשדוד? מדוע מומלץ לבחור מרפאה בעיר מגורינו?

כלים

 

השתלות שיניים באשדוד - שיטת ההשתלה ומומחיות הרופאים

אם הנכם מחפשים השתלות שיניים באשדוד כדאי מאוד לבדוק מספר אפשרויות בהתאם לסוג ההשתלה שאתם מעוניינים לבדוק לגביה. כדאי לדעת, שגם עבור השתלת שיניים פשוטה של שן בודדת ישן מספר שיטות לביצוע ההליך. לא כל רופא יכול לבצע את ההשתלה בכל השיטות הקיימות ורצוי לבדוק את האופציות השונות שהרופא מציע טרם בחירה בו. כך למשל, ישנם רופאי שיניים שממאנים לעבוד בשיטת ההעמסה המיידית (השתלת שיניים ביום אחד). בשיטה זו ניתן לבצע השתלת שיניים במפגש אחד עם הרופא אך לא כל רופא שיניים אכן מנוסה בביצוע ההליך ולא כל רופא שיניים ימהר להציע אותו.

השתלות שיניים באשדוד - טיפול כולל במרפאת השיניים

כאשר אנו בוחרים מרפאת שיניים לביצוע השתלת שיניים, חשוב מאוד לוודא כי המרפאה מעניקה את כל השירותים הנחוצים לנו בתחום השיניים ולא רק רפואת שיניים בסיסית. לכן, חשוב לבחור מרפאה בה מגוון השירותים הדנטליים כמו למשל שיננית במקום, מרפאה שעוסקת גם בהלבנת שיניים ושיקום כללי של הפה. היתרון בכך הוא כמובן שנוכל להכיר טוב יותר את הרופא והצוות, לבצע מספר טיפולים שונים במקום אחד וכמובן – אין צורך לנסוע למספר מקומות כדי לקבל שירות רפואת שיניים.

השתלות שיניים באשדוד - האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?

השתלת שיניים ניתן לבצע כמעט בכל גיל ובלי סיכונים מיוחדים. מדובר בהליך דנטלי שמבוצע עשרות אלפי פעמים בשנה על ידי רופאי שיניים ברחבי הארץ. עבור מי שלא סובל מבעיות רפואיות מיוחדות וזקוק לטיפול משקם לאחר עקירת שן, תאונה או אובדן שיניים מסיבות אחרות, השתלת שיניים היא הפתרון הטוב ביותר. עם זאת, עבור הסובלים ממחלות כגון סוכרת שאינה מאוזנת, אוסטאופורוזיס (דלילות עצם), לנוטלים מדללי דם וכל מי שסובל ממחלה כרונית הדורשת התייחסות כדאי לברר מול רופא השיניים האם השתלת שיניים אכן מומלצת או שעדיף להיעזר בשיטות אחרות לשיקום דנטלי.

השתלות שיניים באשדוד - תופעות לוואי לאחר השתלת שיניים

לאחר השתלת שיניים ישנן מספר תופעות לוואי שחשוב לקחת בחשבון. אמנם השתלת שיניים היא הליך מאוד נפוץ שלא טומן בחובו סיכונים משמעותיים אך עדיין, ישנן מספר תופעות לוואי שכדאי להיות מודעים אליהן. כך למשל, מיד לאחר השתלת השיניים ישנה תחושת נימול ככל שההרדמה עדיין פעילה. ההרדמה תחלוף רק לאחר מספר שעות. בימים הקרובים לאחר ההשתלה תיתכן אי נוחות או אף כאב מסוים שניתן לשכך על ידי משככי כאבים ללא מרשם רופא. כמו כן, תיתכן נפיחות באזור ההשתלה ובצד זה של הפנים כולל הופעת סימן שטף דם קל. כל התופעות יחלפו לאחר כשבוע. כמובן שמוטב לא לנסוע רחוק לאחר ההשתלה ולכן השתלות שיניים באשדוד עדיפה על ביצוע ההליך במרחק רב מהבית.

השתלות שיניים באשדוד - למה לבחור מרפאה קרובה לביתנו?

כאמור, לאחר השתלת שיניים מומלץ שלא לנסוע דרך ארוכה שכן תופעות הלוואי אמנם קלות, אך בכל זאת, כדאי להגיע בהקדם למקום בו ניתן לנוח ולהחלים בשלווה. בנוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון את הצורך בבדיקות המשך, טיפולים נוספים וכמובן, במידה ומתעוררת בעיה את היכולת להגיע כמה שיותר מהר למרפאה. עבור תושבי אשדוד והסביבה, ביצוע השתלות שיניים באשדוד עדיפה פי כמה וכמה על ביצוע השתלות שיניים במקום הרחוק מן הבית. בעיר אשדוד מספר מרפאות שיניים מצוינות המעניקות שירות נהדר לתושבי העיר מזה שנים רבות.

השתלות שיניים באשדוד – כמה זה עולה?

מחירה של השתלת שיניים תלוי בעיקר בשתל הנבחר. העלות הגבוה ביותר בכל ההליך היא דווקא השתל עצמו. השתלים מיוצרים מחומרים עמידים מאוד ויקרים, איכות השתל לא פעם, תהיה ההבדל בין השתלת שיניים זולה באופן מחשיד לבין השתלה איכותית. בבואנו לבחור מרפאה עבור השתלות שיניים, חשוב מאוד לבדוק עם אילו שתלים הרופא עובד, מה טיבם והאם הם נחשבים לאיכותיים או לא. מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר להשתלות שיניים טרם הבחירה ברופא ובמרפאה.

מאמר זה נכתב בחסות מג'יק טאץ – מרפאת שיניים באשדוד