המנכ"לים החזקים ביותר בישראל שולטים בלא מעט חברות במשק הישראלי והודות לניהולם מביאים חברות רבות להישגים ורווחיות גבוהה לאורך שנים. הניהול המקצועי, הניסיון והוותק שהם מביאים גורמים לעסקים רבים להמריא אל על ולהשיג תוך תקופה קצרה את יעדי ומטרות החברה. בין חמש המנכ"לים החזקים המובילים בישראל ניתן למצוא את השמות הבאים:

כלים

 

ניר ארקין, מנכ"ל ארקין אחזקות

ניר ארקין, הוא אחד ממנכ"לים החזקים ביותר בישראל. הוא מוביל את משרד ארקין אחזקות מאז 2014 לאחר שהגיע לחברת ארקין ב-2013. במהלך חפיפתו בחברה התמחה במגוון תחומים שונים. בתפקידו כמנכ"ל גיבש אסטרטגיות שונות לטובת השקעה בקבוצה, עשה שיתופי פעולה עם משקיעים מוסדיים ומינף את מומחיותו על מנת להרחיב את תיק ההשקעות של החברה. בנוסף לכך, הוא מחזיק בתואר ראשון במשפטים ותואר ראשון ממרכז הבינתחומי בהרצליה וחבר בלשכת עו"ד הישראלי.

אופיר גוטמן- מנכ"ל חברת פרוקטר אנד גמבל

אופיר גוטמן, מנהל פעילות פרוקטר אנד גמבל, מגיע עם תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת ת"א בהצטיינות יתרה. הוא החל את דרכו המקצועית כמנהל מותג במחלקת השיווק של פרוקטר אנד גמבל בישראל, עם הזמן קודם לתפקידים אזוריים בכירים במטה החברה העולמי והוביל את פעילות השיווק והמכירה בתחם הכביסה ביותר מ-30 מדינות. בתפקידו האזורי האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות של דרום אפריקה, כאשר שלוש שנים בתפקיד היה אחראי על גידול ב-35% בקטגוריות מובילות. מאז חזרתו לישראל הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק בארץ.

מומו מהדב, מנכ"ל ארגון מעלה לאחריות חברתית של עסקים

מומו מהדב, מנכ"ל ארגון מעלה לאחריות חברתית של עסקים, מנהל את חברת מעלה שהינו ארגון גג מקצועי לקידום אחריות תאגידית. הארגון כולל 130 חברות גדולות במשק הישראלי אותם מנהל מומו מהדב. הניסיון הרב בתחומי הקהילה, הסיבבה והחברה האזרחית עזרו לו מאוד ואף בתפקידו כמנכל ארגון מעלה. בטרם ניהול מעלה, ניהל את החברה להגנת הטבע אשר נמצא בתל אביב.

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט הוא מבין המנכ"לים הטובים ביותר בישראל. ואף נבחר למקום הראשון בכלכליסט בשנת 2019. יעבץ היה סמנכ"ל פיתוח עסקי, שיווק ומכירות ב- BVR אשר עסקה במערכות אימון וסימולציה ואשר נמכרה לאלביט מערכות. בשנת 2008 הקים את אנלייט, חברת האנרגיות המתחדשות אשר עוסקת בפיתוח והקמת מתקנים ליצירת חשמל ממקורות שמש ורוח. לחברה 150 פרויקטים בישראל ובאירופה בהשקעה של יותר משלוש מיליארד שקל וכן 60 עובדים. יעבץ, שימש כמנכ"ל לצד 2 שותפיו לחברה מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס, יואל סמנכ"ל פיתוח עסקי ופז סמנכ"ל תפעול והנדסה.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס

מוטי גוטמן, מנכל מטריקס, משמש מאז הקמתה ב-2001 כמנכ"ל החברה וכן יו"ר מועצת המנהלים בחברות הבד של מטריקס. בחברת מטריקס, מועסקים מעל 10,000 עובדים עם מחזור מכירות שנתי של 3.6 מיליארד. למטריקס מיזמים רבים ואסטרטגיות מיזוגים ורכישות הכוללת 100 חברות מחשוב בישראל ובארץ. בין השמות הבולטים ביותר בישראל ניתן למצוא את ניו אפליקום, סינטק, סיון, אלרון טלסופט, סיבם ועוד.